ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215962
Cod: 215962
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 112
pentru numar articol: 215962
Producator: ERA
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 112
pentru numar articol: 215962
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
VW GOLF III (1H1) 2.8 VR6 1992-1997 174CP (128 KW) 2792cmc,
VW VENTO (1H2) 2.8 VR6 1992-1998 174CP (128 KW) 2792cmc,
VW GOLF III (1H1) 2.9 VR6 Syncro (1HX1) 1994-1997 190CP (140 KW) 2861cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.9 VR6 Syncro 1994-1997 184CP (135 KW) 2861cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 1.9 TDI 1992-1996 90CP (66 KW) 1896cmc,
AUDI CABRIOLET (8G7, B4) 1.9 TDI 1995-2000 90CP (66 KW) 1896cmc,
SKODA FELICIA I (6U1) 1.9 D 1995-1998 64CP (47 KW) 1896cmc,
SKODA FELICIA I combi (6U5) 1.9 D 1995-1998 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
SKODA FELICIA II (6U1) 1.9 D 1998-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,
SKODA FELICIA II combi (6U5) 1.9 D 1998-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 1.9 TD 1991-1994 75CP (55 KW) 1896cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.