Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode ERA 215866


Cod: 215866
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215866


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1987-1989 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 1988-1989 109CP (80 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 Diesel 1989-1993 64CP (47 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1989-1992 90CP (66 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 1987-1991 158CP (116 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel 1988-1992 90CP (66 KW) 1769cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Injection 1987-1992 105CP (77 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16 1994-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 605 (6B) 2.0 Turbo 1991-1999 147CP (108 KW) 1998cmc,

CITROEN XANTIA (X1) 2.0 Turbo 1995-1998 147CP (108 KW) 1998cmc,

CITROEN XANTIA (X1) 1.8 i 16V 1995-1998 110CP (81 KW) 1761cmc,

CITROEN XANTIA (X1) 2.0 i 16V 1995-1998 132CP (97 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 1.6 1995-2004 88CP (65 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Turbo 1996-2004 147CP (108 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V 1990-1993 147CP (108 KW) 1905cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 2.0 TD Intercooler Allrad (ET) 1995-1998 87CP (64 KW) 1998cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 1.9 D 1994-2002 69CP (51 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90 1999-2004 90CP (66 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel 1989-1993 60CP (44 KW) 1769cmc,

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 HDI 2000-prezent 133CP (98 KW) 2179cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 HDI 90 1999-2005 90CP (66 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 2.0 HDI 90 1999-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN BX (XB-_) 15 1987-1992 80CP (59 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 105CP (77 KW) 1905cmc,

CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 HDi 95 1999-prezent 94CP (69 KW) 1997cmc,

CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 HDi 110 2000-prezent 109CP (80 KW) 1997cmc,

PEUGEOT EXPERT (224) 2.0 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 2000-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I Break (DE_) 2.2 HDi (DE4HXB, DE4HXE) 2001-2004 133CP (98 KW) 2179cmc,

CITROEN XSARA (N1) 2.0 HDi 109 2001-2005 109CP (80 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDi 110 2001-2004 107CP (79 KW) 1997cmc,

FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 JTD 2001-2002 84CP (62 KW) 1997cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (244, Z_) 2.0 HDi 2002-prezent 84CP (62 KW) 1997cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (244, Z_) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,

CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.0 HDi 2002-prezent 84CP (62 KW) 1997cmc,

CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,

LANCIA PHEDRA (179_) 2.2 JTD (179AXC1A) 2002-2010 128CP (94 KW) 2179cmc,

PEUGEOT 206 SW (2E/K) 2.0 HDi 2002-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,

FIAT ULYSSE (179_) 2.2 JTD 2002-2006 128CP (94 KW) 2179cmc,

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 2002-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) 2004-prezent 133CP (98 KW) 2179cmc,

SUZUKI GRAND VITARA II (JT) 2.0 Allrad 2005-2015 140CP (103 KW) 1995cmc,

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 2002-prezent 107CP (79 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDi 2001-2004 107CP (79 KW) 1997cmc,

FIAT SCUDO caroserie (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,

PEUGEOT EXPERT (224) 2.0 HDi 2000-2003 94CP (69 KW) 1997cmc,

FIAT SCUDO (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

FIAT SCUDO caroserie (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 D Multijet 2006-2010 136CP (100 KW) 1997cmc,

FIAT ULYSSE (179_) 2.0 D Multijet 2006-2011 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi 2001-2004 109CP (80 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 HDi 2004-2006 109CP (80 KW) 1997cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3