ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode ERA 215866
Cod: 215866
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215866
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 215866
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1987-1989 72CP (53 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 1988-1989 109CP (80 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 Diesel 1989-1993 64CP (47 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1989-1992 90CP (66 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 1987-1991 158CP (116 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel 1988-1992 90CP (66 KW) 1769cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Injection 1987-1992 105CP (77 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16 1994-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 2.0 Turbo 1991-1999 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 2.0 Turbo 1995-1998 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 1.8 i 16V 1995-1998 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 2.0 i 16V 1995-1998 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 1.6 1995-2004 88CP (65 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Turbo 1996-2004 147CP (108 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V 1990-1993 147CP (108 KW) 1905cmc,
SUZUKI VITARA (ET, TA) 2.0 TD Intercooler Allrad (ET) 1995-1998 87CP (64 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 1.9 D 1994-2002 69CP (51 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90 1999-2004 90CP (66 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel 1989-1993 60CP (44 KW) 1769cmc,
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 HDI 2000-prezent 133CP (98 KW) 2179cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 HDI 90 1999-2005 90CP (66 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 2.0 HDI 90 1999-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN BX (XB-_) 15 1987-1992 80CP (59 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 105CP (77 KW) 1905cmc,
CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 HDi 95 1999-prezent 94CP (69 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 HDi 110 2000-prezent 109CP (80 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT (224) 2.0 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 2000-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 I Break (DE_) 2.2 HDi (DE4HXB, DE4HXE) 2001-2004 133CP (98 KW) 2179cmc,
CITROEN XSARA (N1) 2.0 HDi 109 2001-2005 109CP (80 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDi 110 2001-2004 107CP (79 KW) 1997cmc,
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 JTD 2001-2002 84CP (62 KW) 1997cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (244, Z_) 2.0 HDi 2002-prezent 84CP (62 KW) 1997cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (244, Z_) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,
CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.0 HDi 2002-prezent 84CP (62 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.2 JTD (179AXC1A) 2002-2010 128CP (94 KW) 2179cmc,
PEUGEOT 206 SW (2E/K) 2.0 HDi 2002-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 2.2 JTD 2002-2006 128CP (94 KW) 2179cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 2002-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) 2004-prezent 133CP (98 KW) 2179cmc,
SUZUKI GRAND VITARA II (JT) 2.0 Allrad 2005-2015 140CP (103 KW) 1995cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 2002-prezent 107CP (79 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDi 2001-2004 107CP (79 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 120CP (88 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT (224) 2.0 HDi 2000-2003 94CP (69 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (270_, 272_) 2.0 D Multijet 2007-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 D Multijet 2006-2010 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 2.0 D Multijet 2006-2011 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi 2001-2004 109CP (80 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 HDi 2004-2006 109CP (80 KW) 1997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.