Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor VALEO 662414(0851874100)


Cod: 662414
Producator: VALEO
Coduri OE: 0851874100, 594120, 7701019468, 851874100, 9935177, 9937592, DM21115, GDC155, GDC214, GDC226
Restrictiile producatorului: DUCELLIER

Cod motor: XL3S,XL5S
An fabricatie pana la: 12/1969
An fabricatie de la: 09/1972

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.8 1979-1984 121CP (89 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,

RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223) 1977-1981 93CP (68 KW) 1397cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine Turbo (122B) 1981-1985 108CP (79 KW) 1397cmc,

RENAULT 12 1.3 (1170) 1969-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,

RENAULT 12 1.3 TS (1177, 1337) 1972-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,

RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1970-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1982-1985 73CP (54 KW) 1472cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.5 1982-1986 73CP (54 KW) 1472cmc,

FIAT RITMO I (138_) 60 1.0 1978-1982 60CP (44 KW) 1049cmc,

FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1982-1987 55CP (40 KW) 1116cmc,

FIAT RITMO I (138_) 65 1.3 1978-1982 65CP (48 KW) 1301cmc,

FIAT RITMO I (138_) 75 1.3 1981-1982 75CP (55 KW) 1301cmc,

FIAT RITMO I (138_) 85 1.5 1981-1987 85CP (63 KW) 1498cmc,

NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 1983-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,

NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 ET Turbo 1983-1985 105CP (77 KW) 1488cmc,

RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1177) 1973-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,

FIAT RITMO I (138_) 75 1.5 1978-1982 75CP (55 KW) 1498cmc,

RENAULT 12 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,

RENAULT 12 caroserie 1.3 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3