ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor VALEO 662414(0851874100)
Cod: 662414
Producator: VALEO
Coduri OE: 0851874100, 594120, 7701019468, 851874100, 9935177, 9937592, DM21115, GDC155, GDC214, GDC226
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
Cod motor: XL3S,XL5S
An fabricatie pana la: 12/1969
An fabricatie de la: 09/1972
Producator: VALEO
Coduri OE: 0851874100, 594120, 7701019468, 851874100, 9935177, 9937592, DM21115, GDC155, GDC214, GDC226
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
Cod motor: XL3S,XL5S
An fabricatie pana la: 12/1969
An fabricatie de la: 09/1972
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.8 1979-1984 121CP (89 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223) 1977-1981 93CP (68 KW) 1397cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine Turbo (122B) 1981-1985 108CP (79 KW) 1397cmc,
RENAULT 12 1.3 (1170) 1969-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 1.3 TS (1177, 1337) 1972-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1970-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1982-1985 73CP (54 KW) 1472cmc,
PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.5 1982-1986 73CP (54 KW) 1472cmc,
FIAT RITMO I (138_) 60 1.0 1978-1982 60CP (44 KW) 1049cmc,
FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1982-1987 55CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT RITMO I (138_) 65 1.3 1978-1982 65CP (48 KW) 1301cmc,
FIAT RITMO I (138_) 75 1.3 1981-1982 75CP (55 KW) 1301cmc,
FIAT RITMO I (138_) 85 1.5 1981-1987 85CP (63 KW) 1498cmc,
NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 1983-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,
NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 ET Turbo 1983-1985 105CP (77 KW) 1488cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1177) 1973-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
FIAT RITMO I (138_) 75 1.5 1978-1982 75CP (55 KW) 1498cmc,
RENAULT 12 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 caroserie 1.3 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.