ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode WAIglobal IK3256
Cod: IK3256
Producator: WAIglobal
Coduri OE:
Producator: WAIglobal
Coduri OE:
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
FIAT DUCATO Bus (230_) 1.9 TD Panorama/Combinato 1994-2002 82CP (60 KW) 1929cmc,
FIAT DUCATO Bus (230_) 1.9 TD Combinato 1994-2002 80CP (59 KW) 1929cmc,
FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 90 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,
FIAT PUNTO (176_) 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 2.0 20V (838AA1AA) 1994-2001 146CP (107 KW) 1998cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 2.4 20V (838AC1AA, 838AC11A) 1994-2001 175CP (129 KW) 2446cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 2.4 T.DS (838AE1AA, 838AH1AA) 1994-2001 124CP (91 KW) 2387cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 2.0 16V Turbo (838AB1AA) 1995-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 1.9 D 1994-2002 69CP (51 KW) 1929cmc,
LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) 1996-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,
LANCIA KAPPA SW (838_) 2.4 20V (838BC1AA, 838BC11A) 1996-2001 175CP (129 KW) 2446cmc,
LANCIA KAPPA Coupe (838_) 2.4 20V (838CC) 1996-2001 175CP (129 KW) 2446cmc,
FIAT PALIO (178BX) 1.6 16V 1996-prezent 100CP (74 KW) 1581cmc,
FIAT PALIO Weekend (178_) 1.6 16V (178DX.D1A) 1996-2001 100CP (74 KW) 1581cmc,
ALFA ROMEO 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) 1997-2003 136CP (100 KW) 2387cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA) 1998-2001 220CP (162 KW) 1998cmc,
LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 20V Turbo (838BM1AA) 1998-2001 220CP (162 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 1.9 TD CAT 1994-2002 80CP (59 KW) 1929cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 1.9 TD 1994-2002 82CP (60 KW) 1929cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 1.9 TD 1994-2002 82CP (60 KW) 1929cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 1.9 TD CAT 1994-2002 80CP (59 KW) 1929cmc,
FIAT MAREA (185_) 2.4 JTD 130 1999-2002 130CP (96 KW) 2387cmc,
FIAT MAREA Weekend (185_) 2.4 JTD 130 1999-2002 130CP (96 KW) 2387cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.2 1998-2009 73CP (54 KW) 1242cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.6 16V 1998-2009 106CP (78 KW) 1581cmc,
FIAT PALIO Weekend (178_) 1.6 16V (178DYC1A06) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.