ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii VALEO 246590
Cod: 246590
Producator: VALEO
Coduri OE:
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,45
Deschidere cheie: 16
Cod motor: TU3A
An fabricatie pana la: 02/1998
An fabricatie de la: 09/2001
Producator: VALEO
Coduri OE:
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,45
Deschidere cheie: 16
Cod motor: TU3A
An fabricatie pana la: 02/1998
An fabricatie de la: 09/2001
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 (B/C57T, B/C57Y) 1991-1998 79CP (58 KW) 1390cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 1.4 1992-1995 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 1.6 1992-1995 88CP (65 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 1.8 1992-1995 101CP (74 KW) 1762cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 1992-1995 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 X4 1992-1995 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 MI-16 1992-1995 152CP (112 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.6 1992-1996 88CP (65 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.8 1992-1996 101CP (74 KW) 1762cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 1992-1996 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 4x4 1992-1996 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991-1996 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1993-1996 88CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.4 1993-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.6 1993-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.8 1993-2001 101CP (74 KW) 1762cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1994-1996 103CP (76 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 1.8 1994-2002 101CP (74 KW) 1762cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL 1994-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 ST 1994-2001 101CP (74 KW) 1762cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR 1994-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST 1994-2001 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 1.6 1996-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 1997-2002 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6 1997-2000 89CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 16V 1997-2001 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 1997-2001 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 1997-2002 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 2.0 16V 1997-2002 132CP (97 KW) 1998cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 1991-1998 80CP (59 KW) 1390cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 1.4 2000-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 (B57J, C57J) 1991-1998 75CP (55 KW) 1390cmc,
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 2005-prezent 75CP (54 KW) 1360cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T) 2005-prezent 88CP (65 KW) 1598cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.4 16V 2005-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B...) 2005-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 2006-prezent 72CP (53 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 2002-2003 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 69CP (51 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 207 SW (WK_) 1.4 2007-prezent 74CP (54 KW) 1360cmc,
RENAULT CLIO III Grandtour (KR0/1_) 1.6 16V (KR0B) 2008-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.4 1993-1994 79CP (58 KW) 1360cmc,
RENAULT CLIO III Grandtour (KR0/1_) 1.4 16V 2010-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.6 2000-2001 90CP (66 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 207 Van 1.4 2007-2008 74CP (54 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.