ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii VALEO 246481 pentru VOLVO 740 combi (745) 2.3
Cod: 246481
Producator: VALEO
Coduri OE:
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Deschidere cheie: 16
Cod motor: SR20DE
An fabricatie pana la: 08/1991
An fabricatie de la: 12/1988
Producator: VALEO
Coduri OE:
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Deschidere cheie: 16
Cod motor: SR20DE
An fabricatie pana la: 08/1991
An fabricatie de la: 12/1988
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
NISSAN MAXIMA II (J30) 3.0 i 1988-1994 170CP (125 KW) 2960cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1990-1996 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 GT 1990-1996 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1990-1996 90CP (66 KW) 1597cmc,
TOYOTA PASEO Coupe (EL54) 1.5 16V 1995-1999 90CP (66 KW) 1497cmc,
NISSAN TERRANO I (WD21) 3.0 i 4WD 1990-1995 148CP (109 KW) 2960cmc,
TOYOTA AVENSIS (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1587cmc,
TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 101CP (74 KW) 1587cmc,
TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1587cmc,
TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1587cmc,
TOYOTA PASEO Cabriolet (EL54) 1.5 1996-1998 90CP (66 KW) 1497cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 1990-1996 150CP (110 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.