ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii VALEO 246186(5962H8)
Cod: 246186
Producator: VALEO
Coduri OE: 5962H8, 96064890
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Deschidere cheie: 16
Cod motor: TU1M
An fabricatie pana la: 06/1995
An fabricatie de la: 09/1992
Producator: VALEO
Coduri OE: 5962H8, 96064890
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Deschidere cheie: 16
Cod motor: TU1M
An fabricatie pana la: 06/1995
An fabricatie de la: 09/1992
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 1989-1993 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.1 i 1988-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.4 i 1991-1996 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.1 CJ 1989-1994 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1989-1998 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1 1990-1993 60CP (44 KW) 1124cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 2.8 1994-1997 174CP (128 KW) 2771cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.8 1994-1997 174CP (128 KW) 2771cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 2.8 quattro 1994-1997 174CP (128 KW) 2771cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro 1994-1997 174CP (128 KW) 2771cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 10 1987-1998 50CP (37 KW) 954cmc,
AUDI A8 (4D2, 4D8) 2.8 1995-1996 163CP (120 KW) 2771cmc,
AUDI A8 (4D2, 4D8) 2.8 quattro 1995-1996 163CP (120 KW) 2771cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 14 1989-1993 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN ZX (N2) 1.1 1991-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.