Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Ruptor, distribuitor VALEO 343429(036998051A)


Cod: 343429
Producator: VALEO
Coduri OE: 036998051A, 12111267394, 1458944, 1568737, 1584304, 1612433, 36998051A, 9359597
Restrictiile producatorului: BOSCH
Tip ambalaj: ambalaj blister

Cod motor: HB,HD
An fabricatie pana la: 12/1985
An fabricatie de la: 05/1980
De la numar serie sasiu: HB2000010
Pana la numar serie sasiu: HB799999

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_) 1.3 N 1979-1984 60CP (44 KW) 1297cmc,

OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

OPEL ASCONA C hatchback 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 S 1981-1988 75CP (55 KW) 1297cmc,

OPEL ASCONA C hatchback 1.3 S 1981-1988 75CP (55 KW) 1297cmc,

AUDI 50 (86) 1.1 1974-1978 50CP (37 KW) 1093cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.0 (FBD) 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1983-1989 50CP (37 KW) 1117cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD) 1983-1987 69CP (51 KW) 1296cmc,

AUDI 50 (86) 1.3 1977-1978 60CP (44 KW) 1272cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 55CP (40 KW) 1272cmc,

OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 1.3 S 1979-1986 75CP (55 KW) 1297cmc,

OPEL MANTA B (58_, 59_) 1.3 S 1981-1986 75CP (55 KW) 1297cmc,

VW POLO (86) 0.9 1975-1981 40CP (29 KW) 895cmc,

VW POLO (86) 1.1 1975-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO (86) 1.1 1975-1981 60CP (44 KW) 1093cmc,

VW POLO (86) 1.3 1976-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW DERBY (86) 0.9 1977-1981 40CP (29 KW) 895cmc,

VW DERBY (86) 1.1 1977-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW DERBY (86) 1.3 1977-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 1981-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.1 1981-1989 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.0 1981-1984 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.3 1983-1984 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW GOLF I (17) 1.1 1974-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW GOLF I (17) 1.1 1976-1980 52CP (38 KW) 1093cmc,

VW GOLF I (17) 1.3 1979-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW JETTA I (16) 1.1 1978-1984 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW JETTA I (16) 1.3 1979-1984 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32) 1.3 1973-1980 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.1 1974-1979 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW PASSAT Variant (33) 1.3 1973-1980 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1982-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 c 1979-1988 100CP (74 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1978-1985 145CP (107 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1980-1985 146CP (107 KW) 1985cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.3 1982-1984 75CP (55 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32) 1.3 1973-1978 60CP (44 KW) 1297cmc,

VW PASSAT Variant (33) 1.3 1973-1978 60CP (44 KW) 1297cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 c 1982-1988 101CP (74 KW) 1985cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1983-1988 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1986 58CP (43 KW) 1272cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.0 1983-1985 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW DERBY (86) 1.3 1977-1981 58CP (43 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32) 1.3 1973-1978 55CP (40 KW) 1297cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3