Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Ruptor, distribuitor VALEO 343414(0001584090) pentru VOLVO 940 II combi (945) 2.4 TD Interc.


Cod: 343414
Producator: VALEO
Coduri OE: 0001584090, 0060739126, 059998051B, 12111267391, 12111267393, 1584090, 1612011, 1612385, 59998051B, 60739126, 82305235
Restrictiile producatorului: BOSCH
Tip ambalaj: ambalaj blister

Cod motor: YYN
An fabricatie pana la: 12/1982
An fabricatie de la: 01/1978

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

BMW 3 (E21) 320/6 1977-1982 122CP (90 KW) 1990cmc,

ALFA ROMEO ALFASUD Sprint (902_) 1.4 1979-1989 85CP (63 KW) 1351cmc,

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.8 1979-1984 121CP (89 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO ARNA (920_) 1.3 TI (920.A1B) 1983-1986 86CP (63 KW) 1351cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.6 (116.50B) 1977-1985 107CP (79 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.8 (116.AA, 116.AB) 1979-1985 122CP (90 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO GT (105_) V 2000 (105) 1971-1977 131CP (96 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1976-1990 103CP (76 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 Veloce 1977-1993 126CP (93 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (105_) 2000 1971-1977 131CP (96 KW) 1962cmc,

BMW 5 (E12) 520/6 1977-1981 122CP (90 KW) 1990cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 200 (123.020) 1976-1980 94CP (69 KW) 1988cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 230 (123.023) 1976-1981 109CP (80 KW) 2307cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 280 (123.030) 1976-1981 156CP (115 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 250 (123.026) 1976-1979 129CP (95 KW) 2525cmc,

MERCEDES-BENZ combi combi (S123) 230 T (123.083) 1977-1980 109CP (80 KW) 2307cmc,

OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_) 1.0 1982-1992 45CP (33 KW) 993cmc,

OPEL CORSA A hatchback 1.0 1982-1993 45CP (33 KW) 993cmc,

OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_) 1.2 S 1982-1993 55CP (40 KW) 1196cmc,

OPEL KADETT E hatchback 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,

OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,

OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,

OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1979-1981 60CP (44 KW) 1297cmc,

MERCEDES-BENZ COUPE (C123) 230 C (123.043) 1977-1980 109CP (80 KW) 2307cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 230 G (460,2) 1979-1993 90CP (66 KW) 2307cmc,

FORD TRANSIT Bus (V_ _) 1.6 (VAS, VLS, VZS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 55CP (40 KW) 1272cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.0 S 1977-1986 100CP (74 KW) 1979cmc,

OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 2.0 E 1977-1988 110CP (81 KW) 1979cmc,

OPEL MANTA B (58_, 59_) 2.0 E 1977-1988 110CP (81 KW) 1979cmc,

VW KAEFER 1200 1.2 (11) 1960-1985 34CP (25 KW) 1192cmc,

VW KAEFER 1303 LS,S 1.6 (13) 1972-1979 50CP (37 KW) 1584cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 1981-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.1 1981-1989 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.0 1981-1984 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW GOLF I (17) 1.5 1977-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW GOLF I (17) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,

VW GOLF I (17) 1.6 1975-1984 75CP (55 KW) 1588cmc,

VW GOLF I (17) 1.6 GTI 1976-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW JETTA I (16) 1.5 1978-1984 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1588cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.6 1975-1979 75CP (55 KW) 1588cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.6 1975-1980 85CP (63 KW) 1588cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.6 1976-1980 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 1.9 1982-1992 60CP (44 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 1.9 1982-1992 78CP (57 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 1.9 1983-1985 83CP (61 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 1.9 1983-1985 90CP (66 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 1.9 1982-1992 60CP (44 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 1.9 Syncro 1985-1992 78CP (57 KW) 1913cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1982-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

FIAT RITMO I (138_) 65 1.3 1978-1982 65CP (48 KW) 1301cmc,

FIAT RITMO I (138_) 75 1.3 1981-1982 75CP (55 KW) 1301cmc,

FIAT RITMO II (138_) 85 1.5 1983-1987 82CP (60 KW) 1498cmc,

FIAT RITMO I (138_) 85 1.5 1981-1987 85CP (63 KW) 1498cmc,

NISSAN CHERRY III (N12) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1269cmc,

NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 1983-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,

VW CADDY I (14) 1.5 1982-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW KAEFER 1302 1.3 1970-1975 39CP (29 KW) 1285cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.5 1974-1977 86CP (63 KW) 1471cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.5 1974-1975 75CP (55 KW) 1471cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 1.9 1982-1992 78CP (57 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 1.9 Syncro 1984-1992 78CP (57 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.9 Syncro 1984-1992 78CP (57 KW) 1913cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

OPEL CORSA A hatchback 1.2 N 1990-1993 52CP (38 KW) 1196cmc,

OPEL CORSA A caroserie 1.0 1986-1989 45CP (33 KW) 993cmc,

FIAT RITMO II (138_) 85 1.5 1985-1987 79CP (58 KW) 1498cmc,

FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 1.6 (WS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,

FIAT RITMO I (138_) 75 1.5 1978-1982 75CP (55 KW) 1498cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1983-1988 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,

FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VLS, VZS) 1977-1986 75CP (55 KW) 1993cmc,

FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VVL) 1977-1986 75CP (55 KW) 1993cmc,

VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.9 1982-1992 60CP (44 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.9 1982-1992 78CP (57 KW) 1913cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 1.9 1983-1989 90CP (66 KW) 1913cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

FIAT RITMO II (138_) 75 1.5 1985-1988 75CP (55 KW) 1498cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1988 58CP (43 KW) 1272cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 1.9 1984-1989 83CP (61 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.9 1984-1989 83CP (61 KW) 1913cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1983-1985 50CP (37 KW) 1272cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3