Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Distribuitor VALEO 242182(026905206AB)


Cod: 242182
Producator: VALEO
Coduri OE: 026905206AB, 26905206AB
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
Distribuitor/Rotor: Distribuitor cu senzor Hall

Cod motor: DS
An fabricatie pana la: 07/1990
An fabricatie de la: 01/1985

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1986-1991 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1990 75CP (55 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1992 70CP (51 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1986-1990 84CP (62 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 i KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 1990-1991 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (32B) 1.8 1983-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (32B) 1.8 1983-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1993 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW SANTANA (32B) 1.8 1983-1984 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.8 Syncro 1986-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.8 1983-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT limuzina (32B) 1.6 1985-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT limuzina (32B) 1.8 1985-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT limuzina (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW SANTANA (32B) 1.6 1981-1984 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3