Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor LUCAS ELECTRICAL DDJ220(2711021020)


Cod: DDJ220
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE: 2711021020
pt. cod original (OE): T43871

Cod motor: 4G16
An fabricatie pana la: 10/1996
Restrictiile producatorului: Mitsubishi
An fabricatie de la: 06/1984
Sistem injectie: Injectie multipunct

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1984-1986 55CP (40 KW) 1198cmc,

MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 GL (C15AS) 1984-1986 55CP (40 KW) 1198cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 (C65A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) 1985-1988 70CP (51 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1985-1989 70CP (51 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 1.6 GLX (E11A) 1984-1990 75CP (55 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 GLS (E15A) 1984-1990 102CP (75 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) 1984-1990 150CP (110 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 (E32A) 1987-1990 86CP (63 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 (E32A) 1987-1992 90CP (66 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1980-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI COLT IV (CA_A) 1.3 GLi 12V (CA1A) 1992-1996 75CP (55 KW) 1299cmc,

HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.5 i.e. 1990-1995 86CP (63 KW) 1468cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 1989-1995 72CP (53 KW) 1468cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 83CP (61 KW) 1468cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,

HYUNDAI SONATA III (Y-3) 2.0 i 16V 1993-1998 139CP (102 KW) 1997cmc,

HYUNDAI SONATA III (Y-3) 2.0 i 16V 1996-1998 125CP (92 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT VI (EA_) 2.0 (EA2A) 1996-2000 136CP (100 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT VI combi (EA_) 2.0 (EA2W) 1996-2000 136CP (100 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1983-1994 70CP (51 KW) 1597cmc,

HYUNDAI SONATA III (Y-3) 2.0 i 1996-1998 95CP (70 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT VI (EA_) 2.0 (EA2A) 2000-2004 133CP (98 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT VI combi (EA_) 2.0 (EA2W) 2000-2003 133CP (98 KW) 1997cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3