ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor LUCAS ELECTRICAL DDJ156
Cod: DDJ156
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE:
pt. cod original (OE): 44S88-17001, 1953281
Restrictiile producatorului: PAL
Cod motor: GA14DE
An fabricatie pana la: 03/2006
Restrictiile producatorului: Hitachi/Lucas
An fabricatie de la: 05/1980
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE:
pt. cod original (OE): 44S88-17001, 1953281
Restrictiile producatorului: PAL
Cod motor: GA14DE
An fabricatie pana la: 03/2006
Restrictiile producatorului: Hitachi/Lucas
An fabricatie de la: 05/1980
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
NISSAN SUNNY III (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,
NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,
NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1990-1996 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1990-1996 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (W10) 1.6 i 1990-1998 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN 100 NX (B13) 1.6 1990-1994 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN TERRANO II (R20) 2.4 i 12V 4WD 1993-1996 124CP (91 KW) 2389cmc,
SUZUKI SWIFT II hatchback 1.3 GTi (SF413, AA34) 1989-2001 101CP (74 KW) 1298cmc,
NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.6 i 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN TERRANO II (R20) 2.4 4WD 1996-2002 116CP (85 KW) 2389cmc,
NISSAN TERRANO II (R20) 2.4 4WD 1996-2007 118CP (87 KW) 2389cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 1.6 16V 1996-2000 99CP (73 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 1.6 16V 1996-2001 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 1.6 16V 1996-2002 99CP (73 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 1.6 16V 1996-2002 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1990-1996 97CP (71 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1993-1996 102CP (75 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1993-1996 102CP (75 KW) 1597cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.