ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor LUCAS ELECTRICAL DDB494
Cod: DDB494
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE:
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: H1A
An fabricatie pana la: 02/1994
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 06/1987
De la numar organizatie: 4741
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE:
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: H1A
An fabricatie pana la: 02/1994
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 06/1987
De la numar organizatie: 4741
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1994 54CP (40 KW) 1124cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 14 1987-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 4x4 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1989-1994 67CP (49 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1990 67CP (49 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1989 84CP (62 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.9 GTI 1986-1987 128CP (94 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1998 128CP (94 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 KAT 1987-1993 60CP (44 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1994 120CP (88 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1118cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 67CP (49 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 84CP (62 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI 1988-1989 120CP (88 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI 1986-1989 128CP (94 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1 1990-1993 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 1989-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 1988-1992 120CP (88 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 1988-1992 120CP (88 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1989 80CP (59 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1987-1992 94CP (69 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1997-prezent 54CP (40 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 Aut. 1987-1998 79CP (58 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 116CP (85 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 1987-1993 126CP (93 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6 1988-1992 94CP (69 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.4 1987-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 105CP (77 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 4x4 1990-1992 126CP (93 KW) 1905cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 1.4 Allure 1992-1994 65CP (48 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 4x4 1987-1992 120CP (88 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 69CP (51 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6 1988-1992 92CP (68 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 1988-1992 98CP (72 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 Allrad 1988-1992 105CP (77 KW) 1905cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.