Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor LUCAS ELECTRICAL DDB249


Cod: DDB249
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE:


Cod motor: CDY (TU9M)
An fabricatie pana la: 02/1994
Restrictiile producatorului: Ducellier
An fabricatie de la: 06/1987

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

CITROEN AX (ZA-_) 10 1986-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1994 54CP (40 KW) 1124cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 4x4 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN XM (Y3) 2.0 i 1989-1994 121CP (89 KW) 1998cmc,

CITROEN XM (Y3) 2.0 i Turbo 1992-1994 141CP (104 KW) 1998cmc,

CITROEN XM Break (Y3) 2.0 i 1991-1994 121CP (89 KW) 1998cmc,

CITROEN XM Break (Y3) 2.0 Turbo 1992-1994 141CP (104 KW) 1998cmc,

CITROEN ZX (N2) 1.4 i 1991-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1989-1994 67CP (49 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1990 67CP (49 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1989 84CP (62 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.9 GTI 1986-1987 128CP (94 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1998 128CP (94 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 KAT 1987-1993 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1988-1998 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1994 120CP (88 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1118cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 67CP (49 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 84CP (62 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1 1990-1993 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1987-1992 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1987-1988 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 II (4B) 1.6 1992-1995 88CP (65 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6 1988-1992 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991-1996 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 94CP (69 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 306 hatchback 1.4 1993-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN XM (Y4) 2.0 Turbo 1994-2000 147CP (108 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN BERLINGO (MF) 1.4 i (MFKFX, MFKFW) 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN XM Break (Y4) 2.0 Turbo 1994-2000 147CP (108 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 75CP (55 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1989 80CP (59 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 80CP (59 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991-1996 50CP (37 KW) 954cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 10 1987-1998 50CP (37 KW) 954cmc,

CITROEN XM (Y3) 2.0 1989-1994 114CP (84 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 1997-2002 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1997-prezent 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 Aut. 1987-1998 79CP (58 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 116CP (85 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 1987-1993 126CP (93 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6 1988-1992 94CP (69 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 605 (6B) 2.0 1989-1999 114CP (84 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 94CP (69 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 92CP (68 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.4 1987-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1988 72CP (53 KW) 1360cmc,

CITROEN ZX (N2) 1.4 1991-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 105CP (77 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 605 (6B) 2.0 1990-1999 107CP (79 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 72CP (53 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 4x4 1990-1992 126CP (93 KW) 1905cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 1.4 Allure 1992-1994 65CP (48 KW) 1360cmc,

CITROEN ZX (N2) 1.9 1991-1993 131CP (96 KW) 1905cmc,

CITROEN BERLINGO (MF) 1.4 2002-2005 72CP (53 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6 1988-1992 92CP (68 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 1988-1992 98CP (72 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 Allrad 1988-1992 105CP (77 KW) 1905cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3