ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor LUCAS ELECTRICAL DDB231(5003447)
Cod: DDB231
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE: 5003447, 7701012957, 9936735
pt. cod original (OE): GX0618001A
Restrictiile producatorului: SEV Marchal
Cod motor: 1095
An fabricatie pana la: 01/1989
Restrictiile producatorului: Ducellier
An fabricatie de la: 11/1979
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE: 5003447, 7701012957, 9936735
pt. cod original (OE): GX0618001A
Restrictiile producatorului: SEV Marchal
Cod motor: 1095
An fabricatie pana la: 01/1989
Restrictiile producatorului: Ducellier
An fabricatie de la: 11/1979
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
CITROEN VISA 14 GT 1982-1991 79CP (58 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 49CP (36 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 50CP (37 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 KAT 1987-1993 60CP (44 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1118cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.3 1985-1989 64CP (47 KW) 1294cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1987-1989 72CP (53 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 2.0 1985-1995 98CP (72 KW) 1971cmc,
FIAT X 1/9 (128_) 1.5 1978-1989 85CP (63 KW) 1499cmc,
CITROEN CX II Break 20 1985-1986 106CP (78 KW) 1995cmc,
PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 1985-1987 98CP (72 KW) 1971cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 75CP (55 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1989 80CP (59 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 80CP (59 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 Aut. 1987-1998 79CP (58 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 116CP (85 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 94CP (69 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1988 72CP (53 KW) 1360cmc,
RENAULT MASTER I caroserie (T__) 28-35 2.0 1980-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 72CP (53 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.