Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor LUCAS ELECTRICAL DDB231(5003447)


Cod: DDB231
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE: 5003447, 7701012957, 9936735
pt. cod original (OE): GX0618001A
Restrictiile producatorului: SEV Marchal

Cod motor: 1095
An fabricatie pana la: 01/1989
Restrictiile producatorului: Ducellier
An fabricatie de la: 11/1979

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

CITROEN VISA 14 GT 1982-1991 79CP (58 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 49CP (36 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 50CP (37 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 KAT 1987-1993 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1118cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.3 1985-1989 64CP (47 KW) 1294cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1987-1989 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 2.0 1985-1995 98CP (72 KW) 1971cmc,

FIAT X 1/9 (128_) 1.5 1978-1989 85CP (63 KW) 1499cmc,

CITROEN CX II Break 20 1985-1986 106CP (78 KW) 1995cmc,

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 1985-1987 98CP (72 KW) 1971cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 75CP (55 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1989 80CP (59 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 80CP (59 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 Aut. 1987-1998 79CP (58 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 116CP (85 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 94CP (69 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1988 72CP (53 KW) 1360cmc,

RENAULT MASTER I caroserie (T__) 28-35 2.0 1980-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 72CP (53 KW) 1360cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3