ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 6714(46531918)
Cod: 6714
Producator: NGK
Coduri OE: 46531918, 465319180
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Separarea blocurilor:
Cod motor: K7M 702
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
An fabricatie pana la: 04/1999
An fabricatie de la: 10/1998
Pana la numar motor: 2533528
Producator: NGK
Coduri OE: 46531918, 465319180
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Separarea blocurilor:
Cod motor: K7M 702
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
An fabricatie pana la: 04/1999
An fabricatie de la: 10/1998
Pana la numar motor: 2533528
Bujii 1 NGK 6714 | 15,72 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.6 e (BA0F, BA0S) 1996-1999 90CP (66 KW) 1598cmc,
LANCIA Y (840_) 1.2 (840AA, 840AF1A) 1996-2003 60CP (44 KW) 1242cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 S16 1996-2001 163CP (120 KW) 1998cmc,
RENAULT MEGANE Scenic (JA0/1_) 1.6 e (JA0F) 1996-1999 90CP (66 KW) 1598cmc,
CITROEN ZX (N2) 2.0 i 16V 1996-1997 163CP (120 KW) 1998cmc,
LANCIA DELTA II (836_) 1.6 i.e. 16V (836AO) 1996-1999 103CP (76 KW) 1581cmc,
FIAT SEICENTO / 600 (187_) 1.1 (187AXB, 187AXB1A) 1998-2010 54CP (40 KW) 1108cmc,
RENAULT KANGOO (KC0/1_) 1.4 (KC0C, KC0H, KC0B, KC0M) 1997-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 (B/CB0C) 1998-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,
RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1.4 (FC0C, FC0B, FC0H, FC0M) 1997-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
FIAT MULTIPLA (186_) 1.6 100 16V (186AXA1A) 1999-2010 103CP (76 KW) 1581cmc,
RENAULT MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.6 e (KA0F) 1999-2003 90CP (66 KW) 1598cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.6 16V (835EI) 1996-1999 103CP (76 KW) 1581cmc,
LANCIA LYBRA (839_) 1.6 16V (839AXA1A) 1999-2005 103CP (76 KW) 1581cmc,
LANCIA LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) 1999-2005 103CP (76 KW) 1581cmc,
LANCIA DEDRA SW (835_) 1.6 16V (835EI) 1996-1999 103CP (76 KW) 1581cmc,
FIAT PUNTO (188_) 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) 1999-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT DOBLO Gro 1.2 (223AXA1A) 2001-prezent 65CP (48 KW) 1242cmc,
FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.2 (223ZXA1A) 2001-prezent 65CP (48 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO Van (188_) 1.2 60 2000-2009 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT STILO (192_) 1.6 16V (192_XB1A) 2001-2006 103CP (76 KW) 1596cmc,
FIAT PALIO Weekend (178_) 1.2 (178DYA1A) 2001-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT PALIO Weekend (178_) 1.6 16V (178DYC1A06) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,
FIAT PALIO (178BX) 1.4 1996-prezent 69CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT PALIO (178BX) 1.4 KAT 1996-prezent 69CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.4 1996-2009 69CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.4 KAT 1996-2009 69CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT DOBLO Gro 1.6 16V (223AXD1A) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,
RENAULT THALIA I (LB0/1/2_) 1.4 2000-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.6 16V (223ZXD1A) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,
FIAT STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V 2003-2008 103CP (76 KW) 1596cmc,
LANCIA YPSILON (843_) 1.2 2003-2011 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT STRADA Pick-up (178_) 1.2 2003-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.1 2003-prezent 54CP (40 KW) 1108cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.2 2003-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO (188_) 1.2 Natural Power 2003-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT PALIO (178BX) 1.2 1997-2002 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.2 2001-2009 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.6 2000-2009 103CP (76 KW) 1596cmc,
FIAT PANDA Van (169_) 1.2 2004-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT PANDA Van (169_) 1.2 4x4 2004-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.4 2007-2009 77CP (57 KW) 1368cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.