ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujie incandescenta NGK 6281(59622Y) pentru BMW 1 Cabriolet (E88) 120 d
Cod: 6281
Producator: NGK
Coduri OE: 59622Y, 59622Z
Material: metal
Tensiune [V]: 11
Amperaj [A]: 5
Rezistenta electrica [Ohm]: 0,9
Lungime totala [mm]: 88,5
Adancime montaj [mm]: 29
Dimensiune filet: M10 x 1,0
Moment strangere [Nm]: 17
Deschidere cheie: 10 mm
Tehnica de cuplaj: M4 / 0,8-1,5 Nm
Producator: NGK
Coduri OE: 59622Y, 59622Z
Material: metal
Tensiune [V]: 11
Amperaj [A]: 5
Rezistenta electrica [Ohm]: 0,9
Lungime totala [mm]: 88,5
Adancime montaj [mm]: 29
Dimensiune filet: M10 x 1,0
Moment strangere [Nm]: 17
Deschidere cheie: 10 mm
Tehnica de cuplaj: M4 / 0,8-1,5 Nm
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Bujia incandescenta , utilizata la motoarele cu ardere prin compresie , reprezinta un element al instalatiei de aprindere si are rolul de a incalzi amestecul carburant , in cazul pornirii de la rece .
Pentru realizarea autoaprinderii amestecului aer-carburant , la sfarsitul ciclului de compresie din cilindru , este necesara o temperatura foarte ridicata , care in cazul pornirii de la rece , fiind greu de atins , va rezulta o pornire greoaie . Pentru eliminarea acestui inconvenient , s-a recurs la utilizarea unui dispozitiv de preincalzire , a amestecului carburant , denumit bujie incandescenta .
Bujiile , sunt alimentate de la bateria automobilului , si au capacitatea de a transforma energia electrica primita , in energie termica , prin intermediul unei rezistente electrice . Bujiile sunt proiectate sa se incalzeasca foarte repede , pana la temperaturi de cca 800 de grade celsius , intr-un timp redus , iar materialul din care sunt confectionate , trebuie sa fie rezistent la uzura si la temperaturi ridicate .
Activarea respectiv dezactivarea bobinelor din circuit , este realizata de catre calculatorul de injectie , prin intermediul calculatorului de aprindere , denumit si unitate de control a bobinelor cu incandescenta .
Pentru:
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D 1994-1996 54CP (40 KW) 1527cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 15 D 1994-1997 54CP (40 KW) 1527cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 1996-2003 54CP (40 KW) 1527cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 1996-2001 57CP (42 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D 1996-prezent 55CP (40 KW) 1527cmc,
ROVER 100 / METRO (XP) 115 D 1994-1998 57CP (42 KW) 1527cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 15 D 1994-1997 58CP (43 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D 1994-1996 58CP (43 KW) 1527cmc,
CITROEN XSARA (N1) 1.5 D 1997-2000 57CP (42 KW) 1527cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 1.5 D 1997-2000 57CP (42 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D 1998-prezent 57CP (42 KW) 1527cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.