Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii NGK 5758(101905626) pentru VW EOS (1F7, 1F8) 1.6 FSI


Cod: 5758
Producator: NGK
Coduri OE: 101905626
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 5
Bujie: Electrod mijlociu-Platina
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 1kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat

Cod motor: CAXA
An fabricatie pana la: 11/2008
An fabricatie de la: 07/2007
pt. cod original (OE): 101 905 626

Bujii 1 NGK 5758 51,85 LEI adauga in cos
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

VW GOLF V (1K1) 1.4 TSI 2005-2008 170CP (125 KW) 1390cmc,

VW GOLF V (1K1) 1.4 TSI 2006-2008 140CP (103 KW) 1390cmc,

VW GOLF PLUS (5M1, 521) 1.4 TSI 2006-2008 140CP (103 KW) 1390cmc,

VW GOLF PLUS (5M1, 521) 1.4 TSI 2006-2008 170CP (125 KW) 1390cmc,

VW JETTA III (1K2) 1.4 TSI 2006-2010 140CP (103 KW) 1390cmc,

VW JETTA III (1K2) 1.4 TSI 2006-2010 170CP (125 KW) 1390cmc,

VW TOURAN (1T1, 1T2) 1.4 TSI 2006-2010 170CP (125 KW) 1390cmc,

VW GOLF PLUS (5M1, 521) 1.4 TSI 2007-2013 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI 2007-2009 140CP (103 KW) 1390cmc,

VW GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI 2007-2009 170CP (125 KW) 1390cmc,

VW GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI 2007-2009 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW GOLF V (1K1) 1.4 TSI 2007-2008 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW PASSAT Variant (3C5) 1.4 TSI 2007-2010 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI 2007-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

AUDI A3 (8P1) 1.4 TFSI 2007-2012 125CP (92 KW) 1390cmc,

AUDI A3 Sportback (8PA) 1.4 TFSI 2007-2013 125CP (92 KW) 1390cmc,

SEAT ALTEA (5P1) 1.4 TSI 2007-prezent 125CP (92 KW) 1390cmc,

SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 1.4 TSI 2007-prezent 125CP (92 KW) 1390cmc,

VW JETTA III (1K2) 1.4 TSI 2007-2010 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW PASSAT (3C2) 1.4 TSI 2007-2010 122CP (90 KW) 1390cmc,

SEAT LEON (1P1) 1.4 TSI 2007-2012 125CP (92 KW) 1390cmc,

SKODA SUPERB (3T4) 1.4 TSI 2008-2015 125CP (92 KW) 1390cmc,

VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI 2008-2012 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW SCIROCCO (137, 138) 1.4 TSI 2008-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 1.4 TSI 2008-2013 122CP (90 KW) 1390cmc,

SKODA OCTAVIA (1Z3) 1.4 TSI 2008-2013 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW GOLF VI Variant (AJ5) 1.4 TSI 2009-2013 122CP (90 KW) 1390cmc,

SKODA SUPERB combi (3T5) 1.4 TSI 2009-2015 125CP (92 KW) 1390cmc,

VW TIGUAN (5N_) 1.4 TSI 2010-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

AUDI A1 (8X1, 8XF) 1.4 TFSI 2010-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

SKODA YETI (5L) 1.4 TSI 2010-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW PASSAT (362) 1.4 TSI 2010-2014 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW PASSAT Variant (365) 1.4 TSI 2010-2014 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW GOLF VI Cabriolet (517) 1.4 TSI 2011-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

AUDI A1 Sportback (8XA, 8XK) 1.4 TFSI 2011-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

VW JETTA IV (162, 163) 1.4 TSI 2011-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

SKODA RAPID (NH3) 1.4 TSI 2012-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

SKODA RAPID Spaceback (NH1) 1.4 TSI 2012-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3