ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 5555(1N0918110) pentru VW SCIROCCO (53B) 1.6
Cod: 5555
Producator: NGK
Coduri OE: 1N0918110, 224011P116, 224011P176, 224011P176VA, 224011P176WS, 22401AA520, 9009870060, 980795614H, 980795615H, MD313443, SMD313443
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3,5
Bujie: Electrod mijlociu-Platina
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: C32A2
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
An fabricatie pana la: 12/1999
Tip combustibil: Gaz lichefiat (PGL)
Producator: NGK
Coduri OE: 1N0918110, 224011P116, 224011P176, 224011P176VA, 224011P176WS, 22401AA520, 9009870060, 980795614H, 980795615H, MD313443, SMD313443
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3,5
Bujie: Electrod mijlociu-Platina
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: C32A2
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
An fabricatie pana la: 12/1999
Tip combustibil: Gaz lichefiat (PGL)
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
HONDA LEGEND II (KA7) 3.2 i 24V 1991-1996 205CP (151 KW) 3206cmc,
HONDA LEGEND II Coupe (KA8) 3.2 i 24V 1991-1996 205CP (151 KW) 3206cmc,
HONDA NSX Coupe (NA) 3.0 24V Vtec Automatik (NA1) 1990-2005 256CP (188 KW) 2977cmc,
HONDA NSX Coupe (NA) 3.0 24V Vtec (NA1) 1990-2005 274CP (201 KW) 2977cmc,
SUBARU SVX (CX) 3.3 i 24V 4WD (CXW) 1992-1994 230CP (169 KW) 3319cmc,
SUBARU SVX (CX) 3.3 i 24V 4WD (CXW) 1994-1997 220CP (162 KW) 3319cmc,
NISSAN MAXIMA QX (A32) 2.0 1995-2000 140CP (103 KW) 1995cmc,
HONDA NSX Cabriolet (NA) 3.0 24V Vtec Automatic 1995-2005 256CP (188 KW) 2977cmc,
HONDA NSX Cabriolet (NA) 3.0 24V Vtec 1995-2005 274CP (201 KW) 2977cmc,
HONDA LEGEND III (KA9) 3.5 i 24V 1996-prezent 205CP (151 KW) 3474cmc,
NISSAN MAXIMA QX (A32) 3.0 1995-2000 193CP (142 KW) 2988cmc,
HONDA NSX Coupe (NA) 3.2 24V Vtec (NA2) 1997-2005 280CP (206 KW) 3179cmc,
HONDA NSX Cabriolet (NA) 3.2 24V Vtec 1997-2005 280CP (206 KW) 3179cmc,
MITSUBISHI GALANT VI (EA_) 2.5 V6 24V (EA5A) 1996-2000 163CP (120 KW) 2498cmc,
MITSUBISHI GALANT VI combi (EA_) 2.5 V6 24V (EA5W) 1996-2000 163CP (120 KW) 2498cmc,
OPEL FRONTERA B (6B_) 3.2 i (6B1VF, 6B1_6) 1998-prezent 205CP (151 KW) 3165cmc,
NISSAN ALMERA TINO (V10) 2.0 2000-prezent 136CP (100 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1999-2002 140CP (103 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1999-2001 140CP (103 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1999-2001 140CP (103 KW) 1998cmc,
NISSAN MAXIMA Station Wagon 2.0 QX 1997-prezent 140CP (103 KW) 1995cmc,
NISSAN MAXIMA Station Wagon 3.0 QX 1997-prezent 193CP (142 KW) 2988cmc,
NISSAN MAXIMA QX (A33) 2.0 V6 24V 2000-2003 140CP (103 KW) 1995cmc,
NISSAN MAXIMA QX (A33) 3.0 V6 24V 2000-2003 200CP (147 KW) 2988cmc,
DODGE STRATUS 2.5 V6 1995-2001 170CP (125 KW) 2497cmc,
MITSUBISHI GALANT VI (EA_) 2.5 V6 24V (EA5A) 2000-2004 160CP (118 KW) 2498cmc,
MITSUBISHI GALANT VI combi (EA_) 2.5 V6 24V (EA5W) 2000-2003 160CP (118 KW) 2498cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.