ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 5044(0948200096)
Cod: 5044
Producator: NGK
Coduri OE: 0948200096, 0948200114, 0948200325, 7701366084, 9009874036, 9079320002, 9079320112, 9079320160, 9079322088, 9079ENG001, 9079ENG004, 920701230, 920701231, 920701270, 9470100061, 9470100113, 9470300074, 9470300113, 9807958644, 9807958646, 9900069835BR8, 9900079A3724E, 9900079A3724R, 9900079A45B8E, 9900079K24IW4, 99906910X9012, E920701230, E920701231, E920701270, J4520IW24, MZ602035
Deschidere cheie: 20,8 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE insurubabil
pozitia scanteii (mm): 1,5
Bujie: Electroda mijlocie-Iridium
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: AR 06412
An fabricatie pana la: 12/1989
An fabricatie de la: 01/1985
Tip combustibil: Gaz lichefiat (PGL)
Producator: NGK
Coduri OE: 0948200096, 0948200114, 0948200325, 7701366084, 9009874036, 9079320002, 9079320112, 9079320160, 9079322088, 9079ENG001, 9079ENG004, 920701230, 920701231, 920701270, 9470100061, 9470100113, 9470300074, 9470300113, 9807958644, 9807958646, 9900069835BR8, 9900079A3724E, 9900079A3724R, 9900079A45B8E, 9900079K24IW4, 99906910X9012, E920701230, E920701231, E920701270, J4520IW24, MZ602035
Deschidere cheie: 20,8 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE insurubabil
pozitia scanteii (mm): 1,5
Bujie: Electroda mijlocie-Iridium
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: AR 06412
An fabricatie pana la: 12/1989
An fabricatie de la: 01/1985
Tip combustibil: Gaz lichefiat (PGL)
Bujii 1 NGK 5044 | 54,00 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 V6 (164.AD, 164.AH, 164.AB) 1987-1992 184CP (135 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.6 (116.50B) 1977-1985 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.8 (116.AA, 116.AB) 1979-1985 122CP (90 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (105_) 1300 1968-1977 87CP (64 KW) 1290cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (105_) 1600 1966-1968 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1971-1979 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (105_) 1750 1967-1971 113CP (83 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 1986-1990 125CP (92 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 Veloce 1977-1993 126CP (93 KW) 1962cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 Turbo (C405) 1985-1990 120CP (88 KW) 1397cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 Turbo (B/C375) 1984-1986 105CP (77 KW) 1397cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 Turbo (B/C375) 1986-1988 115CP (85 KW) 1397cmc,
FIAT UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. 1987 99CP (73 KW) 1301cmc,
PORSCHE 911 3.2 SC Carrera 1983-1989 231CP (170 KW) 3164cmc,
PORSCHE 911 Cabriolet 3.2 Carrera Speedster 1986-1989 231CP (170 KW) 3164cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) 1984-1990 150CP (110 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.8 Turbo ECi (A213A) 1984-1986 136CP (100 KW) 1795cmc,
PORSCHE 911 3.2 SC Carrera 1984-1987 207CP (152 KW) 3164cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.4 Turbo (L425) 1984-1986 105CP (77 KW) 1397cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) 1980-1985 160CP (118 KW) 1397cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 Turbo GT (C405) 1985-1991 160CP (118 KW) 1397cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.4 Turbo 1986-1989 116CP (85 KW) 1397cmc,
ALFA ROMEO 90 (162_) 2.5 i.e. V6 1984-1987 156CP (114 KW) 2492cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.