ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 4073(9004851163000)
Cod: 4073
Producator: NGK
Coduri OE: 9004851163000, 9009870056, 9091901166, 9091901185, 90919YZZAG
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 4
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod VIN: V...
Cod motor: 5S-FE
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
Tara productie vehicul: Franta
An fabricatie pana la: 12/1997
An fabricatie de la: 01/1992
Producator: NGK
Coduri OE: 9004851163000, 9009870056, 9091901166, 9091901185, 90919YZZAG
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 4
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod VIN: V...
Cod motor: 5S-FE
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
Tara productie vehicul: Franta
An fabricatie pana la: 12/1997
An fabricatie de la: 01/1992
Bujii 1 NGK 4073 | 15,24 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
TOYOTA CAMRY (_CV1_, _XV1_, _V1_) 2.2 (SXV10) 1991-1996 136CP (100 KW) 2164cmc,
TOYOTA CAMRY Station Wagon (_XV1_, _CV1_, _V10) 2.2 (SXV10) 1992-1996 136CP (100 KW) 2164cmc,
TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 (ST191) 1993-1997 133CP (98 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 GLI (ST191) 1992-1997 133CP (98 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 2.0 GLI (ST191_) 1993-1997 133CP (98 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 i (ST191) 1992-1997 126CP (93 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 i (ST191) 1993-1997 126CP (93 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 2.0 i (ST191_) 1995-1997 126CP (93 KW) 1998cmc,
TOYOTA RAV 4 I Cabrio (SXA1_) 2.0 16V 4WD 1997-2000 129CP (94 KW) 1998cmc,
TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.0 16V 2003-2005 65CP (48 KW) 998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.