ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 2941(0948200362) pentru ROVER 800 (XS) 825 SI/Sterling (XS)
Cod: 2941
Producator: NGK
Coduri OE: 0948200362, 0948200452, 1A0818110, 980795585V, 980795587V
Deschidere cheie: 20,8 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE insurubabil
pozitia scanteii (mm): 5
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: M20 B20
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
An fabricatie pana la: 12/1987
An fabricatie de la: 09/1985
Producator: NGK
Coduri OE: 0948200362, 0948200452, 1A0818110, 980795585V, 980795587V
Deschidere cheie: 20,8 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE insurubabil
pozitia scanteii (mm): 5
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: M20 B20
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
An fabricatie pana la: 12/1987
An fabricatie de la: 09/1985
Bujii 1 NGK 2941 | 12,64 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i 1983-1989 171CP (126 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1983-1988 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1985-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 3 Touring (E30) 320 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 Touring (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Touring (E30) 325 i X 1988-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1985-1987 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1981-1987 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 185CP (136 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 192CP (141 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E34) 520 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E34) 525 i 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E34) 530 i 1988-1991 188CP (138 KW) 2986cmc,
BMW 5 (E34) 535 i 1988-1995 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 6 (E24) 635 CSi 1987-1989 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E23) 735 i 1985-1986 185CP (136 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 197CP (145 KW) 2986cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 188CP (138 KW) 2986cmc,
BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1992 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1987 220CP (162 KW) 3430cmc,
BMW Z1 (E30) 2.5 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 320 i 1986-1993 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1985-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,
BMW 6 (E24) 635 CSi 1985-1989 185CP (136 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E23) 735 i 1985-1986 192CP (141 KW) 3430cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.