ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 1263(596221)
Cod: 1263
Producator: NGK
Coduri OE: 596221, 60806024, 7686643
Deschidere cheie: 20,8 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE insurubabil
pozitia scanteii (mm): 5,2
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 3-Electrod masa
Bujie: fara supresiune interferenta
Bujie: cu scaun etansare plat
Putere motor [kW]: 119
Cod motor: AR 67203
An fabricatie pana la: 09/1991
An fabricatie de la: 01/1991
Producator: NGK
Coduri OE: 596221, 60806024, 7686643
Deschidere cheie: 20,8 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE insurubabil
pozitia scanteii (mm): 5,2
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 3-Electrod masa
Bujie: fara supresiune interferenta
Bujie: cu scaun etansare plat
Putere motor [kW]: 119
Cod motor: AR 67203
An fabricatie pana la: 09/1991
An fabricatie de la: 01/1991
Bujii 1 NGK 1263 | 19,93 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) 1992-1997 186CP (137 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 1992-1997 190CP (140 KW) 1995cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 2.2 Turbo Injection 1984-1988 155CP (114 KW) 2155cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL) 1989-1992 177CP (130 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 2000 Turbo 1989-1992 150CP (110 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL) 1989-1993 177CP (130 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 HF Integrale (835AP) 1990-1994 169CP (124 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) 1985-1990 155CP (114 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM, 154.LM) 1987-1996 150CP (110 KW) 1995cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1999 73CP (54 KW) 1595cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 2.0 i 1993-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,
PORSCHE 968 3.0 1991-1995 239CP (176 KW) 2990cmc,
PORSCHE 968 Cabriolet 3.0 1991-1995 239CP (176 KW) 2990cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. Turbo (835AR) 1991-1999 162CP (119 KW) 1995cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 2.0 16V Turbo (838AB1AA) 1995-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 2.2 Turbo Injection 1986-1987 150CP (110 KW) 2155cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2000 16V Turbo (834GC, 834FC) 1992-1994 201CP (148 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 2000 Turbo 16V (834GC, 834FC) 1992-1994 201CP (148 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2000 16V Turbo (834AC) 1988-1990 181CP (133 KW) 1995cmc,
LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) 1996-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e.16V Sport 1989-1992 136CP (100 KW) 1756cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 2000 i.e. 16V (834AA) 1989-1992 147CP (108 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 2000 i.e. 16V Turbo (834AC) 1988-1990 181CP (133 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2000 i.e. 16V (834AA) 1988-1992 147CP (108 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 Turbo (835AQ) 1990-1994 177CP (130 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. Turbo Integrale (835AO) 1990-1994 165CP (121 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.