ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 1095(15885210)
Cod: 1095
Producator: NGK
Coduri OE: 15885210, 2240101P17, 32000330, 9112541, 9807957147, Z2152949
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: FUC
An fabricatie de la: 01/1994
Producator: NGK
Coduri OE: 15885210, 2240101P17, 32000330, 9112541, 9807957147, Z2152949
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Cod motor: FUC
An fabricatie de la: 01/1994
Bujii 1 NGK 1095 | 13,10 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.4 KAT 1987-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT IV Cabriolet (ALF) 1.4 1987-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 ND Turbo 1993-1998 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 Turbo CS 1988-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.3 -16 CSE Eco Power 1993-1998 170CP (125 KW) 2290cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.3 -16 Turbo 1990-1998 195CP (143 KW) 2290cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.3 -16 Turbo CSE 1993-1998 200CP (147 KW) 2290cmc,
SAAB 9000 2.3 -16 CDE Eco-Power 1993-1998 170CP (125 KW) 2290cmc,
SAAB 9000 2.3 -16 CD Turbo 1990-1998 200CP (147 KW) 2290cmc,
SAAB 900 II 2.0 -16 Turbo 1993-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
SAAB 900 II Coupe 2.0 -16 Turbo 1993-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,
SAAB 9-5 (YS3E) 2.0 t 1997-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2002 185CP (136 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2003 185CP (136 KW) 1985cmc,
FORD ESCORT '86 Express (AVF) 1.4 i 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2002 154CP (113 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2003 154CP (113 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 SE Turbo 1998-2002 200CP (147 KW) 1985cmc,
SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo 1998-2003 200CP (147 KW) 1985cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t 2001-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t Biopower 2006-2009 210CP (154 KW) 2290cmc,
SAAB 9-5 (YS3E) 2.0 t BioPower 2005-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.0 t BioPower 2006-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t BioPower 2007-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.