Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii NGK 1095(15885210)


Cod: 1095
Producator: NGK
Coduri OE: 15885210, 2240101P17, 32000330, 9112541, 9807957147, Z2152949
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 3
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat

Cod motor: FUC
An fabricatie de la: 01/1994

Bujii 1 NGK 1095 13,10 LEI adauga in cos
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.4 KAT 1987-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,

FORD ESCORT IV Cabriolet (ALF) 1.4 1987-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,

FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,

SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 ND Turbo 1993-1998 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 Turbo CS 1988-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,

SAAB 9000 hatchback 2.3 -16 CSE Eco Power 1993-1998 170CP (125 KW) 2290cmc,

SAAB 9000 hatchback 2.3 -16 Turbo 1990-1998 195CP (143 KW) 2290cmc,

SAAB 9000 hatchback 2.3 -16 Turbo CSE 1993-1998 200CP (147 KW) 2290cmc,

SAAB 9000 2.3 -16 CDE Eco-Power 1993-1998 170CP (125 KW) 2290cmc,

SAAB 9000 2.3 -16 CD Turbo 1990-1998 200CP (147 KW) 2290cmc,

SAAB 900 II 2.0 -16 Turbo 1993-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,

SAAB 900 II Coupe 2.0 -16 Turbo 1993-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,

SAAB 9-5 (YS3E) 2.0 t 1997-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2002 185CP (136 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2003 185CP (136 KW) 1985cmc,

FORD ESCORT '86 Express (AVF) 1.4 i 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2002 154CP (113 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2003 154CP (113 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 SE Turbo 1998-2002 200CP (147 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo 1998-2003 200CP (147 KW) 1985cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t 2001-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t Biopower 2006-2009 210CP (154 KW) 2290cmc,

SAAB 9-5 (YS3E) 2.0 t BioPower 2005-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.0 t BioPower 2006-2009 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9-5 combi (YS3E) 2.3 t BioPower 2007-2009 185CP (136 KW) 2290cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3