ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 93030(8200030765)
Cod: 93030
Producator: NGK
Coduri OE: 8200030765, 8200322273
Deschidere cheie: 14 mm
Filet exterior [mm]: 12,0
Lungime filet [mm]: 26,5
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 4,5
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Separarea blocurilor:
Cod motor: D4F 712
An fabricatie pana la: 05/2007
An fabricatie de la: 01/2007
Producator: NGK
Coduri OE: 8200030765, 8200322273
Deschidere cheie: 14 mm
Filet exterior [mm]: 12,0
Lungime filet [mm]: 26,5
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 4,5
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Separarea blocurilor:
Cod motor: D4F 712
An fabricatie pana la: 05/2007
An fabricatie de la: 01/2007
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C06C, C06D, C06K) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 16V (BB05, BB0W, BB11, BB27, BB2T, BB2U, BB2V, CB05...) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT KANGOO (KC0/1_) 1.2 16V (KC05, KC06, KC03, KC0T, KC0W, KC1D) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1.2 16V (FC05) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
PEUGEOT 206 SW (2E/K) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C060) 2004-2007 60CP (44 KW) 1149cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
CITROEN C4 I (LC_) 1.4 16V 2004-2011 88CP (65 KW) 1360cmc,
CITROEN C4 Coupe (LA_) 1.4 16V 2004-2011 88CP (65 KW) 1360cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1149cmc,
PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 16V 2005-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11) 2005-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 2005-prezent 78CP (58 KW) 1149cmc,
CITROEN C2 (JM_) 1.4 16V 2006-prezent 90CP (65 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 16V 2006-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,
NISSAN KUBISTAR (X76) 1.2 16V 2006-2009 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT THALIA I (LB0/1/2_) 1.2 16V 2002-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN0K, CN0V) 2007-prezent 76CP (56 KW) 1149cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0S) 2004-prezent 78CP (58 KW) 1149cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
DACIA SANDERO (BS_) 1.2 16V 2008-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT THALIA II (LU1/2_) 1.2 16V (LU2V) 2008-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.