Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii NGK 93030(8200030765)


Cod: 93030
Producator: NGK
Coduri OE: 8200030765, 8200322273
Deschidere cheie: 14 mm
Filet exterior [mm]: 12,0
Lungime filet [mm]: 26,5
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 4,5
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat

Separarea blocurilor:
Cod motor: D4F 712
An fabricatie pana la: 05/2007
An fabricatie de la: 01/2007

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C06C, C06D, C06K) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 16V (BB05, BB0W, BB11, BB27, BB2T, BB2U, BB2V, CB05...) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT KANGOO (KC0/1_) 1.2 16V (KC05, KC06, KC03, KC0T, KC0W, KC1D) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1.2 16V (FC05) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

PEUGEOT 206 SW (2E/K) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

CITROEN C3 I (FC_) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 16V 2003-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C060) 2004-2007 60CP (44 KW) 1149cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

CITROEN C4 I (LC_) 1.4 16V 2004-2011 88CP (65 KW) 1360cmc,

CITROEN C4 Coupe (LA_) 1.4 16V 2004-2011 88CP (65 KW) 1360cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1149cmc,

PEUGEOT 1007 (KM_) 1.4 16V 2005-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11) 2005-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 2005-prezent 78CP (58 KW) 1149cmc,

CITROEN C2 (JM_) 1.4 16V 2006-prezent 90CP (65 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 16V 2006-prezent 88CP (65 KW) 1360cmc,

NISSAN KUBISTAR (X76) 1.2 16V 2006-2009 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT THALIA I (LB0/1/2_) 1.2 16V 2002-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN0K, CN0V) 2007-prezent 76CP (56 KW) 1149cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0S) 2004-prezent 78CP (58 KW) 1149cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

DACIA SANDERO (BS_) 1.2 16V 2008-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT THALIA II (LU1/2_) 1.2 16V (LU2V) 2008-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3