ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii NGK 91722(101000033AF) pentru FORD FIESTA II (FBD) 1.0 (FBD)
Cod: 91722
Producator: NGK
Coduri OE: 101000033AF, 101000041AD
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 5,2
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 3-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 1kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: J7R 740
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
An fabricatie pana la: 06/1992
An fabricatie de la: 12/1992
Producator: NGK
Coduri OE: 101000033AF, 101000041AD
Deschidere cheie: 16 mm
Filet exterior [mm]: 14,0
Lungime filet [mm]: 19
Bujie: Conexiune-SAE fixa
pozitia scanteii (mm): 5,2
Bujie: Electrod mijlociu-Nichel
Bujie: 3-Electrod masa
Bujie: deparazitare interferenta 1kOhm
Bujie: cu scaun etansare plat
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: J7R 740
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
An fabricatie pana la: 06/1992
An fabricatie de la: 12/1992
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
RENAULT 21 (B48_) 2.0 (B48R/Y) 1990-1992 135CP (99 KW) 1995cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.0 12V (B294) 1989-1992 135CP (99 KW) 1995cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 16V 1988-1993 147CP (108 KW) 1905cmc,
CITROEN XM (Y3) 3.0 V6 1989-1994 167CP (123 KW) 2963cmc,
CITROEN XM (Y3) 3.0 V6 24V 1990-1994 200CP (147 KW) 2963cmc,
CITROEN XM Break (Y3) 2.0 Turbo 1992-1994 141CP (104 KW) 1998cmc,
CITROEN XM Break (Y3) 3.0 V6 1991-1994 167CP (123 KW) 2963cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 1988-1989 109CP (80 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI 1988-1989 120CP (88 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 1987-1991 158CP (116 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 1988-1992 147CP (108 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 1988-1992 147CP (108 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 3.0 1989-1999 167CP (123 KW) 2963cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 3.0 SV 24 1989-1999 200CP (147 KW) 2963cmc,
FIAT PUNTO (176_) 1.4 GT Turbo 1994-1996 133CP (98 KW) 1372cmc,
RENAULT SAFRANE I (B54_) 2.2 (B543) 1992-1996 137CP (101 KW) 2165cmc,
VW POLO (6N1) 100 1.4 16V 1996-1999 100CP (74 KW) 1390cmc,
SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 2.0 i 1996-2010 115CP (85 KW) 1984cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 2.0 20V (838AG1AA, 838AG11A) 1996-2001 155CP (114 KW) 1998cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 16V 1987-1988 158CP (116 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V 1990-1993 147CP (108 KW) 1905cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.0 (L48R) 1990-1994 135CP (99 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.0 (K48R) 1990-1994 135CP (99 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.0 4x4 (L48R) 1989-1994 135CP (99 KW) 1995cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.0 4x4 (B48R/Y) 1990-1992 135CP (99 KW) 1995cmc,
FIAT COUPE (175_) 2.0 20V Turbo 1996-2000 220CP (162 KW) 1998cmc,
FIAT PUNTO (176_) 1.4 GT Turbo 1996-1999 131CP (96 KW) 1372cmc,
LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 20V (838BG1AA) 1996-2001 155CP (114 KW) 1998cmc,
LANCIA KAPPA Coupe (838_) 2.0 16V Turbo (838CB) 1996-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V 1997-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 16V 1996-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,
VOLVO V40 combi (VW) 1.6 1995-1999 105CP (77 KW) 1588cmc,
CITROEN XM (Y4) 3.0 V6 1994-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,
CITROEN XM (Y4) 3.0 V6 24V 1994-2000 200CP (147 KW) 2963cmc,
CITROEN XM Break (Y4) 3.0 V6 1994-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA) 1998-2001 220CP (162 KW) 1998cmc,
LANCIA KAPPA Coupe (838_) 2.0 20V Turbo (838CM) 1998-2001 220CP (162 KW) 1998cmc,
LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 20V Turbo (838BM1AA) 1998-2001 220CP (162 KW) 1998cmc,
LANCIA DELTA II (836_) 2.0 16V Turbo (836AS) 1996-1999 193CP (142 KW) 1995cmc,
RENAULT SAFRANE I (B54_) 2.0 12V (B542, B54E) 1992-1996 132CP (97 KW) 1995cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.0 12V 1988-1993 140CP (103 KW) 1995cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V 1989-1990 158CP (116 KW) 1905cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.