ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 624 3553 34
Cod: 624 3553 34
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 240
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Reglare: cu reglare automata
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o
Separarea blocurilor:
Cod motor: CFFB
An fabricatie pana la: 05/2011
An fabricatie de la: 06/2011
pentru producator volante: LuK
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 240
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Reglare: cu reglare automata
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o
Separarea blocurilor:
Cod motor: CFFB
An fabricatie pana la: 05/2011
An fabricatie de la: 06/2011
pentru producator volante: LuK
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 2006-2012 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI quattro 2006-2012 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 2006-2013 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI quattro 2006-2013 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW PASSAT CC (357) 2.0 TDI 2008-2012 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW PASSAT CC (357) 2.0 TDI 2008-2012 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW PASSAT CC (357) 2.0 TDI 4motion 2009-2012 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW GOLF VI Variant (AJ5) 2.0 TDI 2009-2013 136CP (100 KW) 1968cmc,
VW PASSAT (362) 2.0 TDI 4motion 2010-2013 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW PASSAT (362) 2.0 TDI 2010-2014 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW PASSAT Variant (365) 2.0 TDI 4motion 2010-2013 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW PASSAT Variant (365) 2.0 TDI 2010-2014 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW JETTA IV (162, 163) 2.0 TDI 2011-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW BEETLE (5C1) 2.0 TDI 2011-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW BEETLE Cabriolet (5C7) 2.0 TDI 2012-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.