ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 620 0077 06
Cod: 620 0077 06
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 200
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: fara rulment presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel siguranta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu reglaj decuplare
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi de siguranta
De la numar motor: 143001
Separarea blocurilor:
Cod motor: R
An fabricatie pana la: 03/1993
An fabricatie de la: 01/1988
Pana la numar motor: 006138
Pana la numar serie sasiu: 53E004327
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 200
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: fara rulment presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel siguranta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu reglaj decuplare
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi de siguranta
De la numar motor: 143001
Separarea blocurilor:
Cod motor: R
An fabricatie pana la: 03/1993
An fabricatie de la: 01/1988
Pana la numar motor: 006138
Pana la numar serie sasiu: 53E004327
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF I (17) 1.6 GTI 1976-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 GLI 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.6 1976-1980 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1979-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
ROVER MAESTRO 1.3 1990-1995 67CP (49 KW) 1275cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.