ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 621 3014 23 pentru PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 1.9 TD
Cod: 621 3014 23
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 210
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: fara rulment presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: cu cilindru de ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel siguranta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu reglaj decuplare
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi de siguranta
De la numar motor: 306244
Separarea blocurilor:
Cod motor: 2E
Pana la numar serie sasiu: 2#002000
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 210
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: fara rulment presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: cu cilindru de ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu inel siguranta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu reglaj decuplare
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi de siguranta
De la numar motor: 306244
Separarea blocurilor:
Cod motor: 2E
Pana la numar serie sasiu: 2#002000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF III (1H1) 2.0 1991-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW VENTO (1H2) 2.0 1991-1998 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 2.0 1993-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF III Cabriolet (1E7) 2.0 1993-1998 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 2.0 1998-2002 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF III (1H1) 2.0 GL 1995-1997 107CP (79 KW) 1984cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 2.0 1995-1996 107CP (79 KW) 1984cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.