ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 623 3152 34
Cod: 623 3152 34
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 230
Reglare: cu reglare automata
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Numarul gaurilor de fixare: 3
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o
Numar cutie viteza: 0##
Cod motor: F4R 762
numai împreuna cu: 415 0204 10
An fabricatie pana la: 06/2003
Tip cutie viteza: PK6
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 230
Reglare: cu reglare automata
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Numarul gaurilor de fixare: 3
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o
Numar cutie viteza: 0##
Cod motor: F4R 762
numai împreuna cu: 415 0204 10
An fabricatie pana la: 06/2003
Tip cutie viteza: PK6
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) 2002-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 Turbo (JK0A, JK0B, JK0N) 2002-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 (JK09) 2002-prezent 136CP (100 KW) 1998cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG0Z, BG1L, BG1M) 2003-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.0 16V Turbo (KG0S, KG0Z, KG1L, KG1M) 2003-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16 V Turbo (BJ05, BJ0W) 2004-prezent 170CP (125 KW) 1998cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 (JK0K) 2002-2005 133CP (98 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.