ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BERU Z250
Cod: Z250
Producator: BERU
Coduri OE:
Recommendation - When changing the spark plugs on vehicles
with connector ignition coils, please replace the
connectorand use spark plug connector grease(ZKF 01 - Order
No. 0 890 300 029) to fit the connector.
BERU Ultra The brand name spark plug in uncompromising OEM
quality! Allwell-known international car manufacturers use
Beru sparkplugs and glow plugs in their vehicles. To retain
this high quality level when servicing and repairing
gasoline engines,we recommend using original Beru branded
products when replacing the spark plugs. - Perfectly adapted
to the individual engine- Consistent implementation of
vehicle-specific OEM technologies - High level of
recognition supports resale value- High supply rate of 97%-
Demand-oriented ranges- Practical code number system
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Tehnica de cuplaj: SAE/M4
Dimensiune filet: M 14x1,25
Deschidere cheie: 16 mm
Moment strangere [Nm]: 25
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Specificatie: Recommended
An fabricatie pana la: 08/1992
An fabricatie de la: 09/1992
Numar bucati necesare: 4
Producator: BERU
Coduri OE:
Recommendation - When changing the spark plugs on vehicles
with connector ignition coils, please replace the
connectorand use spark plug connector grease(ZKF 01 - Order
No. 0 890 300 029) to fit the connector.
BERU Ultra The brand name spark plug in uncompromising OEM
quality! Allwell-known international car manufacturers use
Beru sparkplugs and glow plugs in their vehicles. To retain
this high quality level when servicing and repairing
gasoline engines,we recommend using original Beru branded
products when replacing the spark plugs. - Perfectly adapted
to the individual engine- Consistent implementation of
vehicle-specific OEM technologies - High level of
recognition supports resale value- High supply rate of 97%-
Demand-oriented ranges- Practical code number system
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Tehnica de cuplaj: SAE/M4
Dimensiune filet: M 14x1,25
Deschidere cheie: 16 mm
Moment strangere [Nm]: 25
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Specificatie: Recommended
An fabricatie pana la: 08/1992
An fabricatie de la: 09/1992
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
OPEL KADETT E hatchback 2.0 GSI 16V 1988-1991 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 1990-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 4x4 1990-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL ASTRA F hatchback 2.0 GSI 16V 1991-1998 150CP (110 KW) 1998cmc,
VOLVO 960 II combi (965) 2.5 1994-1996 170CP (125 KW) 2473cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 4x4 1994-1997 136CP (100 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 1994-1997 136CP (100 KW) 1998cmc,
PORSCHE 968 3.0 Turbo S 1993-1995 305CP (224 KW) 2990cmc,
LANCIA Y (840_) 1.2 (840AA, 840AF1A) 1996-2003 60CP (44 KW) 1242cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk II hatchback 2.0 GTE 16V 1988-1991 156CP (115 KW) 1998cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk III (F) hatchback 2.0 i 16V 1991-1998 150CP (110 KW) 1998cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III (87) 2.0 i 16V 1988-1995 150CP (110 KW) 1998cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III (87) 2.0 i 16V 4x4 1988-1995 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL KADETT E hatchback 2.0 GSI 16V KAT 1988-1991 150CP (110 KW) 1998cmc,
VAUXHALL CALIBRA 2.0 i 16V 1990-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,
VAUXHALL CALIBRA 2.0 i 16V 4x4 1990-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III hatchback 2.0 i 16V 1988-1995 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL KADETT E hatchback 2.0 GSI 16V 1987-1991 156CP (115 KW) 1998cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III hatchback 2.0 i 16V 4x4 1992-1993 150CP (110 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.