ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BERU Z219
Cod: Z219
Producator: BERU
Coduri OE:
Recommendation - When changing the spark plugs on vehicles
with connector ignition coils, please replace the
connectorand use spark plug connector grease(ZKF 01 - Order
No. 0 890 300 029) to fit the connector.
BERU Ultra The brand name spark plug in uncompromising OEM
quality! Allwell-known international car manufacturers use
Beru sparkplugs and glow plugs in their vehicles. To retain
this high quality level when servicing and repairing
gasoline engines,we recommend using original Beru branded
products when replacing the spark plugs. - Perfectly adapted
to the individual engine- Consistent implementation of
vehicle-specific OEM technologies - High level of
recognition supports resale value- High supply rate of 97%-
Demand-oriented ranges- Practical code number system
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
Tehnica de cuplaj: SAE
Dimensiune filet: M 14x1,25
Deschidere cheie: 16 mm
Moment strangere [Nm]: 25
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 26,5
Specificatie: Recommended
An fabricatie de la: 04/2006
Numar bucati necesare: 6
Producator: BERU
Coduri OE:
Recommendation - When changing the spark plugs on vehicles
with connector ignition coils, please replace the
connectorand use spark plug connector grease(ZKF 01 - Order
No. 0 890 300 029) to fit the connector.
BERU Ultra The brand name spark plug in uncompromising OEM
quality! Allwell-known international car manufacturers use
Beru sparkplugs and glow plugs in their vehicles. To retain
this high quality level when servicing and repairing
gasoline engines,we recommend using original Beru branded
products when replacing the spark plugs. - Perfectly adapted
to the individual engine- Consistent implementation of
vehicle-specific OEM technologies - High level of
recognition supports resale value- High supply rate of 97%-
Demand-oriented ranges- Practical code number system
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
Tehnica de cuplaj: SAE
Dimensiune filet: M 14x1,25
Deschidere cheie: 16 mm
Moment strangere [Nm]: 25
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 26,5
Specificatie: Recommended
An fabricatie de la: 04/2006
Numar bucati necesare: 6
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,
PEUGEOT 406 Coupe (8C) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,
NISSAN PATHFINDER II (R50) 3.5 V6 4WD 2000-2004 220CP (162 KW) 3498cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 3.0 2002-2011 204CP (150 KW) 2946cmc,
NISSAN 350 Z (Z33) 3.5 2003-prezent 280CP (206 KW) 3498cmc,
NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 2005-prezent 280CP (206 KW) 3498cmc,
NISSAN MURANO (Z50) 3.5 4x4 2003-prezent 234CP (172 KW) 3498cmc,
NISSAN 350 Z (Z33) 3.5 2002-prezent 301CP (221 KW) 3498cmc,
NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 2006-prezent 301CP (221 KW) 3498cmc,
NISSAN PATROL GR V Wagon (Y61) 4.8 2000-prezent 245CP (180 KW) 4759cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.