ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii BERU Z1SB
Cod: Z1SB
Producator: BERU
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Tehnica de cuplaj: SAE/M4
Dimensiune filet: M 14x1,25
Deschidere cheie: 21 mm
Moment strangere [Nm]: 25
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Cod motor: 847 725
Producator: BERU
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Tehnica de cuplaj: SAE/M4
Dimensiune filet: M 14x1,25
Deschidere cheie: 21 mm
Moment strangere [Nm]: 25
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Cod motor: 847 725
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
RENAULT 5 (122_) 1.3 (1225, 1395) 1979-1984 45CP (33 KW) 1289cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Automatik (1229, 1399) 1982-1984 59CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 (1229, 1399) 1982-1985 63CP (46 KW) 1397cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 18 (134_) 1.4 (1340) 1978-1986 64CP (47 KW) 1397cmc,
RENAULT 18 Variable (135_) 1.4 (1350) 1979-1986 64CP (47 KW) 1397cmc,
RENAULT 19 I (B/C53_) 1.4 (B/C532) KAT 1989-1992 58CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.4 (532) 1992-1995 58CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) 1992-1995 58CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F40H) 1987-1991 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F401) 1985-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.2 (F406, G40A) 1991-1998 55CP (40 KW) 1239cmc,
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064) 1993-1996 55CP (40 KW) 1239cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 1.6 1984-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,
RENAULT FUEGO (136_) 1.4 TL/GTL 1980-1985 64CP (47 KW) 1397cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.6 1983-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C/407) KAT 1985-1996 58CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.2 (B/C40F) 1987-1990 55CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.1 1991-1998 46CP (34 KW) 1108cmc,
RENAULT 18 caroserie 1.4 1979-1986 64CP (47 KW) 1397cmc,
RENAULT 19 I (B/C53_) 1.2 1988-1992 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.2 1988-1992 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT 19 I caroserie (S53_) 1.2 1988-1992 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT CLIO I caroserie (S57_) 1.1 1991-1998 46CP (34 KW) 1108cmc,
RENAULT TWINGO I caroserie (S06_) 1.2 (S063, S064) 1993-1996 55CP (40 KW) 1239cmc,
RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,
RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 1.6 1980-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.6 4x4 1985-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 1.6 4x4 1980-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 1.4 1989-1991 48CP (35 KW) 1397cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C/S577) 1996 54CP (40 KW) 1239cmc,
RENAULT CLIO I caroserie (S57_) 1.2 1994-1998 54CP (40 KW) 1239cmc,
RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.4 1985-1986 60CP (44 KW) 1397cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.