Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii BERU Z1SB


Cod: Z1SB
Producator: BERU
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Tehnica de cuplaj: SAE/M4
Dimensiune filet: M 14x1,25
Deschidere cheie: 21 mm
Moment strangere [Nm]: 25
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19

Cod motor: 847 725

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

RENAULT 5 (122_) 1.3 (1225, 1395) 1979-1984 45CP (33 KW) 1289cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 Automatik (1229, 1399) 1982-1984 59CP (43 KW) 1397cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 (1229, 1399) 1982-1985 63CP (46 KW) 1397cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT 18 (134_) 1.4 (1340) 1978-1986 64CP (47 KW) 1397cmc,

RENAULT 18 Variable (135_) 1.4 (1350) 1979-1986 64CP (47 KW) 1397cmc,

RENAULT 19 I (B/C53_) 1.4 (B/C532) KAT 1989-1992 58CP (43 KW) 1397cmc,

RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.4 (532) 1992-1995 58CP (43 KW) 1397cmc,

RENAULT 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) 1992-1995 58CP (43 KW) 1397cmc,

RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F40H) 1987-1991 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.1 (F401) 1985-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.2 (F406, G40A) 1991-1998 55CP (40 KW) 1239cmc,

RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064) 1993-1996 55CP (40 KW) 1239cmc,

RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 1.6 1984-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,

RENAULT FUEGO (136_) 1.4 TL/GTL 1980-1985 64CP (47 KW) 1397cmc,

RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.6 1983-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,

RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,

RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C/407) KAT 1985-1996 58CP (43 KW) 1397cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.2 (B/C40F) 1987-1990 55CP (40 KW) 1237cmc,

RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.1 1991-1998 46CP (34 KW) 1108cmc,

RENAULT 18 caroserie 1.4 1979-1986 64CP (47 KW) 1397cmc,

RENAULT 19 I (B/C53_) 1.2 1988-1992 54CP (40 KW) 1237cmc,

RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.2 1988-1992 54CP (40 KW) 1237cmc,

RENAULT 19 I caroserie (S53_) 1.2 1988-1992 54CP (40 KW) 1237cmc,

RENAULT CLIO I caroserie (S57_) 1.1 1991-1998 46CP (34 KW) 1108cmc,

RENAULT TWINGO I caroserie (S06_) 1.2 (S063, S064) 1993-1996 55CP (40 KW) 1239cmc,

RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,

RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 1.6 1980-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,

RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.6 4x4 1985-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,

RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 1.6 4x4 1980-1986 65CP (48 KW) 1647cmc,

RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 1.4 1989-1991 48CP (35 KW) 1397cmc,

RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C/S577) 1996 54CP (40 KW) 1239cmc,

RENAULT CLIO I caroserie (S57_) 1.2 1994-1998 54CP (40 KW) 1239cmc,

RENAULT SUPER 5 caroserie (S40_) 1.4 1985-1986 60CP (44 KW) 1397cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3