Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor BERU VK519(030905207A)


Cod: VK519
Producator: BERU
Coduri OE: 030905207A
Restrictiile producatorului: MARELLI
Tehnica de cuplaj: Sagezahn
Material: poliester

Cod motor: AEA, AEE, AHS
Numar distribuitor aprindere: 030 905 207 A

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

VW GOLF III (1H1) 1.6 1992-1997 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 55 1.3 1994-1995 55CP (40 KW) 1296cmc,

VW POLO (6N1) 75 1.6 1994-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO (6N1) 45 1.0 1994-1996 45CP (33 KW) 1043cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 55 1.4 1995-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 60 1.4 1995-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 100 1.4 16V 1996-1999 100CP (74 KW) 1390cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4 1995-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 100 1.6 1995-2001 100CP (74 KW) 1595cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 60 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 50 1.0 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,

SEAT AROSA (6H) 1.0 1997-2004 50CP (37 KW) 999cmc,

SEAT AROSA (6H) 1.4 1997-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1996-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.0 1998-2005 50CP (37 KW) 999cmc,

VW POLO Variant (6KV5) 1.4 1997-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO Variant (6KV5) 1.6 1997-2001 101CP (74 KW) 1595cmc,

SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.6 1998-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT CORDOBA (6K2) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW CADDY II combi (9K9B) 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3