Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor BERU VK370(33428624)


Cod: VK370
Producator: BERU
Coduri OE: 33428624, 7700102012, 7700726736
Restrictiile producatorului: System DUCELLIER
Material: poliester
Specificatii de asamblare: insurubat
Distribuitor/Rotor: Tip conector SAE

An fabricatie pana la: 12/1991
An fabricatie de la: 07/1992

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.7 i (C409) 1986-1991 94CP (69 KW) 1721cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.7 (B/C40K, B/C40G) 1987-1995 87CP (64 KW) 1721cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.7 (B/C408) 1986-1995 73CP (54 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 I (B/C53_) 1.7 (B/C53B) 1988-1992 73CP (54 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 I (B/C53_) 1.7 (B/C53C) 1988-1992 90CP (66 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 II (B/C53_) 1.7 (B/C53B) 1992-1995 73CP (54 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.7 (L53B) 1989-1992 73CP (54 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.7 (L53B) 1992-1995 73CP (54 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 II Cabriolet (D53_, 853_) 1.7 (D53C) 1992-1993 90CP (66 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.7 (L53C) 1988-1992 90CP (66 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.8 (L53Y) 1992-1995 88CP (65 KW) 1794cmc,

RENAULT 19 II (B/C53_) 1.8 (B/C53Y) 1992-1995 88CP (65 KW) 1794cmc,

RENAULT 19 II Cabriolet (D53_, 853_) 1.8 (D53Y) 1992-1996 88CP (65 KW) 1794cmc,

RENAULT 19 II (B/C53_) 1.8 (B/C538) 1992-1994 110CP (81 KW) 1794cmc,

RENAULT 21 limuzina (L48_) 1.7 (L481) 1986-1987 75CP (55 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 limuzina (L48_) 1.7 (L482) 1986-1993 88CP (65 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 limuzina (L48_) 1.7 (L48M, L48F) 1986-1994 73CP (54 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 limuzina (L48_) 1.7 (L48E) 1989-1994 90CP (66 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 combi (K48_) 1.7 (K48F) KAT 1988-1993 73CP (54 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 combi (K48_) 1.7 (K/S482) 1986-1988 88CP (65 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 combi (K48_) 1.7 (K48E) 1986-1989 94CP (69 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 combi (K48_) 1.7 (K48E) 1989-1993 90CP (66 KW) 1721cmc,

VOLVO 480 E 1.7 1987-1989 95CP (70 KW) 1721cmc,

VOLVO 480 E 1.7 1986-1988 109CP (80 KW) 1721cmc,

VOLVO 480 E 1.7 Turbo 1987-1996 120CP (88 KW) 1721cmc,

VOLVO 480 E 1.7 1989-1996 102CP (75 KW) 1721cmc,

VOLVO 480 E 1.7 Turbo 1991-1996 122CP (90 KW) 1721cmc,

VOLVO 440 K (445) 1.7 1988-1989 95CP (70 KW) 1721cmc,

VOLVO 440 K (445) 1.7 1988-1996 106CP (78 KW) 1721cmc,

VOLVO 440 K (445) 1.7 Turbo 1988-1996 120CP (88 KW) 1721cmc,

VOLVO 440 K (445) 1.7 1988-1996 87CP (64 KW) 1721cmc,

VOLVO 440 K (445) 1.7 1989-1996 102CP (75 KW) 1721cmc,

VOLVO 440 K (445) 2.0 1992-1995 110CP (81 KW) 1998cmc,

VOLVO 460 L (464) 1.7 Turbo 1989-1996 120CP (88 KW) 1721cmc,

VOLVO 460 L (464) 1.7 1989-1992 102CP (75 KW) 1721cmc,

VOLVO 460 L (464) 1.8 1991-1996 90CP (66 KW) 1794cmc,

RENAULT 19 II (B/C53_) 1.8 (5/353F, B/C538) 1994-1995 107CP (79 KW) 1794cmc,

RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.8 (L53V, L538) 1994-1995 107CP (79 KW) 1783cmc,

RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C57H) 1995-1998 107CP (79 KW) 1783cmc,

VOLVO 460 L (464) 2.0 1993-1996 109CP (80 KW) 1998cmc,

VOLVO 440 K (445) 2.0 1993-1996 109CP (80 KW) 1998cmc,

RENAULT 19 II Cabriolet (D53_, 853_) 1.8 (D53V, 853F, D53C) 1994-1996 107CP (79 KW) 1794cmc,

RENAULT 19 II (B/C53_) 1.8 (5/353A) 1992-1995 90CP (66 KW) 1794cmc,

RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C579) 1993-1995 109CP (80 KW) 1794cmc,

RENAULT 21 combi (K48_) 1.7 (K/S481) 1986-1993 75CP (55 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.8 (453A/F) 1992-1995 90CP (66 KW) 1794cmc,

RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.8 (L538) 1992-1994 110CP (81 KW) 1794cmc,

VOLVO 480 E 1.7 1986-1989 106CP (78 KW) 1721cmc,

VOLVO 440 K (445) 1.6 1988-1996 83CP (61 KW) 1596cmc,

VOLVO 440 K (445) 1.8 1995-1996 90CP (66 KW) 1794cmc,

VOLVO 460 L (464) 1.6 1992-1996 83CP (61 KW) 1596cmc,

VOLVO 440 K (445) 1.7 Turbo 1991-1996 122CP (90 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 combi (K48_) 1.7 (K48M) 1986-1989 73CP (54 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 combi (K48_) 1.7 (K48N) 1987-1989 87CP (64 KW) 1721cmc,

RENAULT 21 limuzina (L48_) 1.7 (L48N) 1987-1989 87CP (64 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 II Cabriolet (D53_, 853_) 1.8 (853A) 1993-1996 90CP (66 KW) 1794cmc,

RENAULT 19 II (B/C53_) 1.7 (B/C53C) 1992-1995 90CP (66 KW) 1721cmc,

RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.7 (L53C) 1992-1995 90CP (66 KW) 1721cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3