ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BERU VK192(021905207)
Cod: VK192
Producator: BERU
Coduri OE: 021905207, 073905207A
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Suprafata: vopsit interior
Distribuitor/Rotor: Tip conector Dinti ferastrau
An fabricatie pana la: 02/1992
An fabricatie de la: 03/1992
De la numar serie sasiu: 50-N-018001
Pana la numar serie sasiu: 1H-NW300000
Producator: BERU
Coduri OE: 021905207, 073905207A
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Suprafata: vopsit interior
Distribuitor/Rotor: Tip conector Dinti ferastrau
An fabricatie pana la: 02/1992
An fabricatie de la: 03/1992
De la numar serie sasiu: 50-N-018001
Pana la numar serie sasiu: 1H-NW300000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
VW PASSAT (3A2, 35I) 2.8 VR6 1991-1996 174CP (128 KW) 2792cmc,
VW CORRADO (53I) 2.9 VR6 1991-1995 190CP (140 KW) 2861cmc,
VW GOLF III (1H1) 2.8 VR6 1992-1997 174CP (128 KW) 2792cmc,
VW VENTO (1H2) 2.8 VR6 1992-1998 174CP (128 KW) 2792cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.8 VR6 1991-1997 174CP (128 KW) 2792cmc,
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 2.8 VR6 1995-2000 174CP (128 KW) 2792cmc,
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 2.8 VR6 Syncro 1996-2000 174CP (128 KW) 2792cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 i 1989-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.