ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BERU NVL120(1910202010) pentru SEAT IBIZA IV (6L1) 1.2
Cod: NVL120
Producator: BERU
Coduri OE: 1910202010, 1910215021, 1910216040, 1910216060, 1910235160, 1910238210, 1910238210000, 8942389820, 94220291, 94238982, 94844585, 94845144, DRJ425C, J1910216060
pt. cod original (OE): 029180-0660
Restrictiile producatorului: System DENSO
An fabricatie pana la: 08/1983
An fabricatie de la: 01/1983
Producator: BERU
Coduri OE: 1910202010, 1910215021, 1910216040, 1910216060, 1910235160, 1910238210, 1910238210000, 8942389820, 94220291, 94238982, 94844585, 94845144, DRJ425C, J1910216060
pt. cod original (OE): 029180-0660
Restrictiile producatorului: System DENSO
An fabricatie pana la: 08/1983
An fabricatie de la: 01/1983
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
VW TARO 1.8 1989-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.6 GTi (AE92, AE93) 1987-1992 116CP (85 KW) 1587cmc,
TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 Super (YR21) 1984-1988 88CP (65 KW) 1998cmc,
TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 (YR21_G) 1988-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
TOYOTA COROLLA Compact (_E10_) 1.6 Si (AE101_) 1992-1997 114CP (84 KW) 1587cmc,
ISUZU MIDI Bus (94000, 98000) 2.0 (98000) 1989-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
ISUZU MIDI Bus (94000, 98000) 2.0 4WD (94000) 1989-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
ISUZU MIDI Van (94000, 98000) 2.0 (98000) 1989-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
ISUZU MIDI Van (94000, 98000) 2.0 4WD (94000) 1989-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
TOYOTA COROLLA Wagon (_E10_) 1.6 Si (AE101_) 1992-1997 114CP (84 KW) 1587cmc,
TOYOTA COROLLA (_E10_) 1.6 Si (AE101_) 1995-1997 114CP (84 KW) 1587cmc,
VW TARO 2.2 1989-1994 94CP (69 KW) 2237cmc,
TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.6 GTI 1987-1993 125CP (92 KW) 1587cmc,
ISUZU MIDI caroserie (98000N) 2.0 1988-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 1.8 (YN85_, YN90_) 1988-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 1.8 (SV20_) 1986-1988 90CP (66 KW) 1832cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.