ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BERU NVL026
Cod: NVL026
Producator: BERU
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Tip catalizator: cu catalizator cu sonda Lambda
alternativ:
An fabricatie pana la: 08/1981
An fabricatie de la: 01/1981
Producator: BERU
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Tip catalizator: cu catalizator cu sonda Lambda
alternativ:
An fabricatie pana la: 08/1981
An fabricatie de la: 01/1981
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 280 E 1976-1981 177CP (130 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 280 E (123.033) 1976-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S123) 280 TE (123.093) 1977-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 280 SE,SEL (126.022, 126.023) 1979-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ SL (R107) 280 SL (107.042) 1976-1981 177CP (130 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ SL (R107) 280 SL (107.042) 1974-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 280 GE (460,2) 1979-1989 156CP (115 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ SL Coupe (C107) 280 SLC (107.022) 1976-1981 177CP (130 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ SL Coupe (C107) 280 SLC (107.022) 1974-1981 185CP (136 KW) 2746cmc,
OPEL SENATOR A (29_) 3.0 E 1978-1986 180CP (132 KW) 2969cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,
OPEL MONZA A (22_) 3.0 GSE 1978-1986 180CP (132 KW) 2968cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.