ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BERU EVL108(000000380) pentru SKODA OCTAVIA (5E3) 1.2 TSI
Cod: EVL108
Producator: BERU
Coduri OE: 000000380, 817324312, E30124312, FEA724312, MD607357, MD607467, MD607734, T14471, T15071, T880T14471
Restrictiile producatorului: System MITSUBISHI
Specificatii de asamblare: insurubat
Distribuitor/Rotor: deparazitare interferenta 1kOhm
An fabricatie pana la: 07/1987
An fabricatie de la: 07/1977
Producator: BERU
Coduri OE: 000000380, 817324312, E30124312, FEA724312, MD607357, MD607467, MD607734, T14471, T15071, T880T14471
Restrictiile producatorului: System MITSUBISHI
Specificatii de asamblare: insurubat
Distribuitor/Rotor: deparazitare interferenta 1kOhm
An fabricatie pana la: 07/1987
An fabricatie de la: 07/1977
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1071cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.3 1985-1987 60CP (44 KW) 1296cmc,
MAZDA 323 III (BF) 1.3 1985-1989 60CP (44 KW) 1296cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.5 1985-1989 75CP (55 KW) 1490cmc,
MAZDA 323 III (BF) 1.5 1985-1989 75CP (55 KW) 1490cmc,
MAZDA 323 III (BF) 1.5 1987-1989 73CP (54 KW) 1498cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.5 1987-1989 73CP (54 KW) 1498cmc,
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.5 1986-1989 75CP (55 KW) 1490cmc,
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.5 1987-1989 73CP (54 KW) 1498cmc,
MAZDA 626 II (GC) 1.6 1982-1987 80CP (59 KW) 1587cmc,
MAZDA 626 II (GC) 2.0 1983-1987 101CP (74 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II Hatchback (GC) 2.0 1983-1987 101CP (74 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II (GC) 2.0 1986-1987 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II Hatchback (GC) 2.0 1986-1987 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE Bus (SR1) E2000 1984-1994 86CP (63 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1991-1994 82CP (60 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1994-2003 95CP (70 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1985-1989 86CP (63 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.