Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor BERU EVL096(026905225) pentru VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 D


Cod: EVL096
Producator: BERU
Coduri OE: 026905225, 035905225, 035905225A, 035905225C
Caution: Rotors with limited revolutions cannot be used for
vehicles with catalytic converter.
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Material: poliester
Distribuitor/Rotor: deparazitare interferenta 1kOhm
Distribuitor/Rotor: cu limitare turatie
Distribuitor/Rotor: cu nas de asezare
Limita turatie: 6700

Cod motor: WC
An fabricatie pana la: 07/1985
An fabricatie de la: 12/1984
Pana la numar motor: DX 119000
Pana la numar serie sasiu: 33-G-400 000
Numar distribuitor aprindere: Bosch

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 CC quattro (85Q) 1984-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q) 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.9 1982-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.1 1982-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 200 (43) 2.1 5E 1979-1982 136CP (100 KW) 2144cmc,

AUDI 200 (43) 2.1 5T 1979-1982 170CP (125 KW) 2144cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 quattro 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 5E 1983-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.2 1984-1985 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.9 1980-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.0 1983-1986 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.2 GT 1984-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.2 quattro 1984-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 quattro 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.0 1984-1987 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 1984-1987 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 quattro (85Q) 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro (85Q) 1982-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 E quattro 1984-1987 136CP (100 KW) 2226cmc,

VW GOLF I (17) 1.8 GTI 1982-1983 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

VW PASSAT (32B) 2.0 1983-1988 115CP (85 KW) 1994cmc,

VW PASSAT (32B) 2.2 1985-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,

VW SANTANA (32B) 2.0 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 2.0 1983-1988 115CP (85 KW) 1994cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 2.2 1985-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.9 CD-5S 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.9 1983-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,

VW JETTA I (16) 1.8 1982-1984 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.8 1983-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 2.0 Syncro 1984-1988 116CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1984-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1984-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.0 1984-1987 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.0 E 1985-1987 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 KAT 1989-1990 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 quattro KAT 1989-1990 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 quattro KAT 1989-1990 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 KAT 1989-1990 137CP (101 KW) 2226cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3