Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Chit reparatie, distribuitor aprindere BERU BVK104


Cod: BVK104
Producator: BERU
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: BOSCH

An fabricatie pana la: 07/1984
An fabricatie de la: 10/1981
Numar bucati necesare: 2

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) KAT 1989-1992 110CP (81 KW) 1567cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) 1985-1989 110CP (81 KW) 1567cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) 1986-1990 155CP (114 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1A, 162.B1B) 1985-1989 116CP (85 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1L, 162.B1F) 1988-1992 120CP (88 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1H) 1989-1992 122CP (90 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.0 (162.BA) 1985-1988 128CP (94 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.6 (116.50B) 1977-1985 107CP (79 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.8 (116.AA, 116.AB) 1979-1985 122CP (90 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1990-1993 107CP (79 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 1986-1990 116CP (85 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 1986-1990 125CP (92 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 Veloce 1977-1993 126CP (93 KW) 1962cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1982-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF I (17) 1.5 1977-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1588cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 1981-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,

VW PASSAT (32B) 1.8 1983-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW SANTANA (32B) 1.6 1981-1984 75CP (55 KW) 1588cmc,

VW SANTANA (32B) 1.6 1981-1982 85CP (63 KW) 1588cmc,

VW SANTANA (32B) 1.8 1983-1984 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.6 1975-1980 85CP (63 KW) 1588cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.5 1980-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1984 85CP (63 KW) 1588cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 1.9 1983-1985 83CP (61 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 1.9 1983-1985 90CP (66 KW) 1913cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1588cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1981-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1993 95CP (70 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 2.2 Turbo Injection 1984-1988 155CP (114 KW) 2155cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S 1984-1988 175CP (129 KW) 1985cmc,

SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 Turbo 1984-1991 175CP (129 KW) 1985cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 93CP (68 KW) 1781cmc,

VOLVO 760 (704, 764) 2.3 Turbo (704) 1982-1984 173CP (127 KW) 2315cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 2.2 Turbo Injection 1986-1987 150CP (110 KW) 2155cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 S 1984-1988 175CP (129 KW) 1985cmc,

SAAB 9000 2.0 -16 Turbo 1985-1991 175CP (129 KW) 1985cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW KAEFER 1600 (Mexico) 1973-1992 46CP (34 KW) 1584cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3