ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Chit reparatie, distribuitor aprindere BERU BVK104
Cod: BVK104
Producator: BERU
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: BOSCH
An fabricatie pana la: 07/1984
An fabricatie de la: 10/1981
Numar bucati necesare: 2
Producator: BERU
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: BOSCH
An fabricatie pana la: 07/1984
An fabricatie de la: 10/1981
Numar bucati necesare: 2
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) KAT 1989-1992 110CP (81 KW) 1567cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) 1985-1989 110CP (81 KW) 1567cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) 1986-1990 155CP (114 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1A, 162.B1B) 1985-1989 116CP (85 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1L, 162.B1F) 1988-1992 120CP (88 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1H) 1989-1992 122CP (90 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.0 (162.BA) 1985-1988 128CP (94 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.6 (116.50B) 1977-1985 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.8 (116.AA, 116.AB) 1979-1985 122CP (90 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1990-1993 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 1986-1990 116CP (85 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 1986-1990 125CP (92 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 Veloce 1977-1993 126CP (93 KW) 1962cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1595cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1982-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF I (17) 1.5 1977-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 1981-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32B) 1.8 1983-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW SANTANA (32B) 1.6 1981-1984 75CP (55 KW) 1588cmc,
VW SANTANA (32B) 1.6 1981-1982 85CP (63 KW) 1588cmc,
VW SANTANA (32B) 1.8 1983-1984 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.6 1975-1980 85CP (63 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.5 1980-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1984 85CP (63 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 1.9 1983-1985 83CP (61 KW) 1913cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 1.9 1983-1985 90CP (66 KW) 1913cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1588cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1981-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1993 95CP (70 KW) 1781cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 2.2 Turbo Injection 1984-1988 155CP (114 KW) 2155cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 S 1984-1988 175CP (129 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 Turbo 1984-1991 175CP (129 KW) 1985cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 93CP (68 KW) 1781cmc,
VOLVO 760 (704, 764) 2.3 Turbo (704) 1982-1984 173CP (127 KW) 2315cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 2.2 Turbo Injection 1986-1987 150CP (110 KW) 2155cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 S 1984-1988 175CP (129 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo 1985-1991 175CP (129 KW) 1985cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW KAEFER 1600 (Mexico) 1973-1992 46CP (34 KW) 1584cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.