ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Chit reparatie, distribuitor aprindere BERU BVK099
Cod: BVK099
Producator: BERU
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: BOSCH
Distribuitor/Rotor: cu nas de asezare
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: CV
An fabricatie pana la: 09/1981
An fabricatie de la: 07/1978
Producator: BERU
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: BOSCH
Distribuitor/Rotor: cu nas de asezare
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: CV
An fabricatie pana la: 09/1981
An fabricatie de la: 07/1978
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.6 (116.50B) 1977-1985 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.8 (116.AA, 116.AB) 1979-1985 122CP (90 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1300 Junior (105) 1966-1977 87CP (64 KW) 1290cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1600 (115) 1971-1977 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) V 1750 (105) 1967-1972 113CP (83 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) V 2000 (105) 1971-1977 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1976-1990 103CP (76 KW) 1570cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 1.6 (VAS, VLS, VZS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.0 (FBD) 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1983-1989 50CP (37 KW) 1117cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
VW KAEFER 1200 1.2 (11) 1960-1985 34CP (25 KW) 1192cmc,
VW KAEFER 1300 1.3 (11) 1965-1970 40CP (29 KW) 1285cmc,
VW KAEFER 1303 1.6 (13) 1972-1979 48CP (35 KW) 1584cmc,
VW KAEFER 1303 LS,S 1.6 (13) 1972-1979 50CP (37 KW) 1584cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) 1302,1303 1.6 1970-1979 50CP (37 KW) 1584cmc,
VW KAEFER 1500 1.6 1970-1973 50CP (37 KW) 1584cmc,
VW KAEFER 1302 1.6 (11) 1970-1972 50CP (37 KW) 1584cmc,
VW KAEFER 1303 1.3 (13) 1972-1975 44CP (32 KW) 1285cmc,
VW KAEFER 1300 1.3 (11) 1970-1973 44CP (32 KW) 1285cmc,
VW KAEFER 1302 1.2 (11) 1969-1972 34CP (25 KW) 1192cmc,
VW KAEFER 1303 1.2 (13) 1972-1976 34CP (25 KW) 1192cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.5 1979-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW GOLF I (17) 1.5 1977-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW GOLF I (17) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,
VW GOLF I (17) 1.6 1975-1984 75CP (55 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.5 1978-1984 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 1978-1984 85CP (63 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,
VAUXHALL CHEVETTE 1300 1975-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,
VAUXHALL CHEVETTE combi 1.2 1976-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 2.0 1979-1982 70CP (51 KW) 1970cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1971-1988 34CP (25 KW) 845cmc,
CITROEN C25 Bus (280_, 290_) 2.0 1991-1994 84CP (62 KW) 1971cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 1.8 1981-1985 75CP (55 KW) 1796cmc,
FIAT DUCATO Panorama (280_) 2.0 1986-1990 75CP (55 KW) 1971cmc,
FIAT DUCATO Panorama (280_) 2.0 1982-1985 79CP (58 KW) 1971cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 c 1979-1988 100CP (74 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 c 1978-1984 108CP (79 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1978-1985 145CP (107 KW) 1985cmc,
VW KAEFER 1302 1.3 (11) 1970-1972 44CP (32 KW) 1285cmc,
VW CADDY I (14) 1.5 1982-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) Karmann 1.3 1964-1970 40CP (29 KW) 1285cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) 1302 1.3 1970-1974 39CP (29 KW) 1285cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) 1303 1.3 1970-1981 44CP (32 KW) 1285cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) 1500 1.6 1969-1970 48CP (35 KW) 1584cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) 1303 1.6 1970-1974 48CP (35 KW) 1584cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) 1303 1.2 1975-1979 34CP (25 KW) 1192cmc,
VW KAEFER 1302 1.3 1970-1975 39CP (29 KW) 1285cmc,
VW KAEFER 1302 1.6 1971-1974 48CP (35 KW) 1584cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.5 1974-1975 75CP (55 KW) 1471cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
PEUGEOT J5 Bus (290P) 2.0 1990-1994 84CP (62 KW) 1971cmc,
PEUGEOT J5 Bus (280P) 2.0 1983-1990 79CP (58 KW) 1971cmc,
PEUGEOT J5 platou/sasiu (280L) 2.0 1983-1988 79CP (58 KW) 1971cmc,
PEUGEOT J5 platou/sasiu (280L) 2.0 1986-1988 75CP (55 KW) 1971cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS 1979-1980 118CP (87 KW) 1985cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.0 (TAL, TAS, TGL, TWS) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 1.6 (WS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VHL, VVS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FIAT DUCATO Panorama (280_) 2.0 1988-1990 84CP (62 KW) 1971cmc,
FIAT DUCATO caroserie (280_) 1.8 1982-1988 67CP (49 KW) 1783cmc,
FIAT DUCATO caroserie (280_) 2.0 1985-1990 75CP (55 KW) 1971cmc,
FIAT DUCATO caroserie (280_) 2.0 1982-1990 79CP (58 KW) 1971cmc,
FIAT DUCATO caroserie (280_) 2.0 1989-1990 84CP (62 KW) 1971cmc,
PEUGEOT J5 platou/sasiu (290L) 2.0 1990-1994 84CP (62 KW) 1971cmc,
PEUGEOT J5 caroserie (280L) 1.8 1983-1988 69CP (51 KW) 1796cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 (2106) 1966-1988 34CP (25 KW) 845cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VBLVIL, VLS, VUL, VZS) 1977-1982 59CP (43 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VLS, VZS) 1977-1986 75CP (55 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VVS) 1977-1982 59CP (43 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL) 1977-1982 59CP (43 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VVL) 1977-1986 75CP (55 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 1.6 (TAS) 1985-1992 63CP (46 KW) 1593cmc,
MERCEDES-BENZ T1 platou/sasiu (601) 210 2.3 1977-1989 86CP (63 KW) 2307cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) 1986-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
CITROEN C25 caroserie (280_, 290_) 2.0 1991-1994 84CP (62 KW) 1971cmc,
CITROEN C25 platou/sasiu (280_, 290_) 2.0 1987-1994 84CP (62 KW) 1971cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.