Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Chit reparatie, distribuitor aprindere BERU BVK015


Cod: BVK015
Producator: BERU
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: BOSCH

Cod motor: PM
An fabricatie pana la: 12/1989
An fabricatie de la: 08/1984
Numar distribuitor aprindere: 0 237 520 010

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1988 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E 1988-1990 113CP (83 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 quattro 1986-1990 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E quattro 1988-1990 113CP (83 KW) 1984cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1988-1991 98CP (72 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1990 139CP (102 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1987-1989 140CP (102 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1993 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1992 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1996 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro 1988-1996 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 16V 1988-1993 136CP (100 KW) 1984cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 16V 1985-1989 139CP (102 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 16V 1986-1992 129CP (95 KW) 1781cmc,

VW CORRADO (53I) 1.8 G60 1988-1993 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 2.1 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 2.1 i 1989-1992 92CP (68 KW) 2110cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 2.1 KAT 1989-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 2.1 Syncro 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 Syncro 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,

VW TARO 1.8 1989-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1988-1990 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1988-1992 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1990-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1988-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 G60 Syncro 1988-1997 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 16V 1988-1993 136CP (100 KW) 1984cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1989-1993 98CP (72 KW) 1781cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 G40 1987-1990 115CP (85 KW) 1272cmc,

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q) 1985-1986 110CP (81 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 quattro 1988-1990 112CP (82 KW) 1984cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro 1988-1991 98CP (72 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1985-1986 110CP (81 KW) 1781cmc,

VW CORRADO (53I) 1.8 16V 1989-1992 136CP (100 KW) 1781cmc,

VW DERBY (86C, 80) 1.3 1982-1984 75CP (55 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 16V 1988-1989 136CP (100 KW) 1781cmc,

VW TRANSPORTER III platou/sasiu 2.1 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,

VW TRANSPORTER III platou/sasiu 2.1 Syncro 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 i 1989-1992 92CP (68 KW) 2110cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3