ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 625 3044 09(1387201) pentru FORD TRANSIT caroserie 2.2 TDCi
Cod: 625 3044 09
Producator: LuK
Coduri OE: 1387201, 1444555, 1477855, 1530440, 1544677, 1726484, 1801226, 6C117540DB, 6C117540DC, 6C117540DD, 6C117540DE, 6C117540EA, AB397540DA, L56616490, L57016490, RM6C117540DE
Diametru [mm]: 250
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: fara rulment presiune
Reglare: cu reglare automata
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Tip cutie viteza: cv. manuala, 5 viteze
Producator: LuK
Coduri OE: 1387201, 1444555, 1477855, 1530440, 1544677, 1726484, 1801226, 6C117540DB, 6C117540DC, 6C117540DD, 6C117540DE, 6C117540EA, AB397540DA, L56616490, L57016490, RM6C117540DE
Diametru [mm]: 250
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: fara rulment presiune
Reglare: cu reglare automata
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Tip cutie viteza: cv. manuala, 5 viteze
Kit-uri ambreiaj LuK 625 3044 09 | 812,16 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
FORD TRANSIT TOURNEO 2.2 TDCi 2006-2014 110CP (81 KW) 2198cmc,
FORD TRANSIT caroserie 2.2 TDCi 2006-2014 110CP (81 KW) 2198cmc,
FORD TRANSIT Bus 2.2 TDCi 2006-2014 85CP (63 KW) 2198cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu 2.2 TDCi 2006-2014 110CP (81 KW) 2198cmc,
FORD TRANSIT Bus 2.2 TDCi 2006-2014 110CP (81 KW) 2198cmc,
FORD TRANSIT caroserie 2.2 TDCi 2006-2014 85CP (63 KW) 2198cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu 2.2 TDCi 2006-2014 85CP (63 KW) 2198cmc,
FORD RANGER (TKE) 2.2 TDCi 2011-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.