Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential; inel de etansare ELRING 107.794(0824008900)


Cod: 107.794
Producator: ELRING
Coduri OE: 0824008900, 0852165200, 0948350532, 7703087032, 7703087087
Diametru interior [mm]: 36
Diametru exterior [mm]: 54
Latime [mm]: 7,5
Configuratie etansare radiala arbore: A
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Diametru interior [mm]: 36
Diametru exterior [mm]: 54
Latime [mm]: 7,5
Configuratie etansare radiala arbore: A
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1962-1983 26CP (19 KW) 845cmc,

RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1983-1988 29CP (21 KW) 845cmc,

RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1971-1988 34CP (25 KW) 845cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,

RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 (2391) 1983-1989 29CP (21 KW) 845cmc,

RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,

RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (239B) 1982-1989 35CP (26 KW) 1108cmc,

RENAULT 5 (122_) 0.8 (1221, 1391, 1220) 1972-1984 35CP (26 KW) 845cmc,

RENAULT 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) 1982-1984 37CP (27 KW) 845cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.0 (1222, 1392) 1972-1985 44CP (32 KW) 956cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.1 (1227, 1397) 1980-1985 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.3 (1225) 1976-1979 42CP (31 KW) 1289cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.3 (1225, 1395) 1979-1984 45CP (33 KW) 1289cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.3 Automatik (1225, 1395) 1979-1984 54CP (40 KW) 1289cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.3 (1224, 1394) 1975-1984 64CP (47 KW) 1289cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 Automatik (1229, 1399) 1982-1984 59CP (43 KW) 1397cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 (1229, 1399) 1982-1985 63CP (46 KW) 1397cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223) 1977-1981 93CP (68 KW) 1397cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine Turbo (122B) 1981-1985 108CP (79 KW) 1397cmc,

RENAULT 12 1.3 (1170) 1969-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,

RENAULT 12 1.3 TS (1177, 1337) 1972-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,

RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1970-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,

RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1177) 1973-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,

RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,

RENAULT 12 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,

RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 (2106) 1966-1988 34CP (25 KW) 845cmc,

RENAULT 4 (112_) 0.8 1981-1982 27CP (20 KW) 782cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.0 (112C) 1987-1993 34CP (25 KW) 956cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.0 1985-1993 42CP (31 KW) 956cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.1 1986-1990 44CP (32 KW) 1108cmc,

RENAULT 6 (118_) 1.1 1970-1987 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT 6 (118_) 1.1 1971-1980 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 1971-1982 26CP (19 KW) 782cmc,

RENAULT 5 caroserie (238_) 0.8 (2381) 1972-1984 35CP (26 KW) 845cmc,

RENAULT 5 caroserie (238_) 1.0 (2382) 1972-1985 44CP (32 KW) 956cmc,

RENAULT 5 caroserie (238_) 1.1 1980-1985 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT 5 caroserie (238_) 1.3 (2387) 1976-1982 44CP (32 KW) 1289cmc,

RENAULT 12 caroserie 1.3 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,

RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.0 1987-1993 34CP (25 KW) 956cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.1 1978-1984 45CP (33 KW) 1108cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3