ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 600 0151 00 pentru VOLVO V90 combi 2.5
Cod: 600 0151 00
Producator: LuK
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: cu volanta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi
Reglare: cu reglare automata
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Unghiul liber maxim [Grade]: 15
Numarul de dinti (determinarea unghiului liber maxim): 6
Jocul maxim [mm]: 2,9
Articol completare/Info suplimentar 2: Volant cu masa dubla fara disc de frecare
Separarea blocurilor:
Cod motor: AXX
An fabricatie de la: 06/2007
De la numar serie sasiu: 8#000001
Pana la numar serie sasiu: 8#025000
Producator: LuK
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: cu volanta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi
Reglare: cu reglare automata
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Unghiul liber maxim [Grade]: 15
Numarul de dinti (determinarea unghiului liber maxim): 6
Jocul maxim [mm]: 2,9
Articol completare/Info suplimentar 2: Volant cu masa dubla fara disc de frecare
Separarea blocurilor:
Cod motor: AXX
An fabricatie de la: 06/2007
De la numar serie sasiu: 8#000001
Pana la numar serie sasiu: 8#025000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF V (1K1) 2.0 GTI 2004-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,
VW EOS (1F7, 1F8) 2.0 TFSI 2006-prezent 200CP (147 KW) 1984cmc,
VW PASSAT (3C2) 2.0 FSI 2005-2010 200CP (147 KW) 1984cmc,
VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 FSI 2005-2010 200CP (147 KW) 1984cmc,
SEAT ALTEA (5P1) 2.0 TFSI 2006-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,
SEAT LEON (1P1) 2.0 TFSI 2005-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,
SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI 4x4 2007-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,
SEAT TOLEDO III (5P2) 2.0 TFSI 2005-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.