ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 600 0066 00 pentru FORD MAVERICK (UDS, UNS) 2.4 i
Cod: 600 0066 00
Producator: LuK
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: cu volanta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi
Reglare: cu reglare automata
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Unghiul liber maxim [Grade]: 19
Numarul de dinti (determinarea unghiului liber maxim): 7
Jocul maxim [mm]: 2,9
Articol completare/Info suplimentar 2: Volant cu masa dubla cu disc de frecare
Numar cutie viteza: 006
Cod motor: M9R 740
Tip model: JK02
Tip cutie viteza: PK4
Producator: LuK
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Articol completare/Info suplimentar 2: cu volanta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi
Reglare: cu reglare automata
Articol completare/Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
Unghiul liber maxim [Grade]: 19
Numarul de dinti (determinarea unghiului liber maxim): 7
Jocul maxim [mm]: 2,9
Articol completare/Info suplimentar 2: Volant cu masa dubla cu disc de frecare
Numar cutie viteza: 006
Cod motor: M9R 740
Tip model: JK02
Tip cutie viteza: PK4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 dCi (BG1T) 2005-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.0 dCi (KG1T) 2005-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 dCi (JK01, JK02, JK1J, JK1K) 2006-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 dCi (JK02, JK03) 2006-prezent 131CP (96 KW) 1995cmc,
RENAULT LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT01, KT09, KT12, KT1S) 2007-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
RENAULT LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi (BT01, BT09, BT12, BT1S) 2007-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.