ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 600 0025 00 pentru BMW 3 (E90) 320 d xDrive
Cod: 600 0025 00
Producator: LuK
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu volanta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi
Unghiul liber maxim [Grade]: 17
Numarul de dinti (determinarea unghiului liber maxim): 6
Jocul maxim [mm]: 1,6
Articol completare/Info suplimentar 2: Volant cu masa dubla fara disc de frecare
An fabricatie pana la: 08/1997
Producator: LuK
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu volanta
Articol completare/Info suplimentar 2: cu set suruburi
Unghiul liber maxim [Grade]: 17
Numarul de dinti (determinarea unghiului liber maxim): 6
Jocul maxim [mm]: 1,6
Articol completare/Info suplimentar 2: Volant cu masa dubla fara disc de frecare
An fabricatie pana la: 08/1997
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
BMW 3 (E30) 324 td 1987-1991 115CP (85 KW) 2443cmc,
BMW 3 Touring (E30) 324 td 1988-1993 115CP (85 KW) 2443cmc,
BMW 3 (E36) 325 td 1991-1998 115CP (85 KW) 2497cmc,
BMW 3 (E36) 325 tds 1993-1998 143CP (105 KW) 2503cmc,
BMW 5 (E28) 524 td 1983-1987 115CP (85 KW) 2443cmc,
BMW 5 (E34) 524 td 1988-1995 115CP (85 KW) 2443cmc,
BMW 5 (E34) 525 tds 1991-1995 143CP (105 KW) 2503cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 tds 1991-1997 143CP (105 KW) 2503cmc,
BMW 3 Touring (E36) 325 tds 1995-1999 143CP (105 KW) 2503cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 td 1993-1997 115CP (85 KW) 2497cmc,
BMW 5 (E34) 525 td 1993-1995 115CP (85 KW) 2497cmc,
BMW 5 (E39) 525 td 1997-2003 116CP (85 KW) 2497cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.