ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii HELLA 8EH 188 704-221
Cod: 8EH 188 704-221
Producator: HELLA
Coduri OE:
Moment strangere de [Nm]: 20
Cuplu de strangere pana la [Nm]: 30
Filet exterior [mm]: 12
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
Lungime filet [mm]: 26,5
Pas filet [mm]: 1,25
Deschidere cheie: 14
Cod motor: 2ZR-FXE
Producator: HELLA
Coduri OE:
Moment strangere de [Nm]: 20
Cuplu de strangere pana la [Nm]: 30
Filet exterior [mm]: 12
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
Lungime filet [mm]: 26,5
Pas filet [mm]: 1,25
Deschidere cheie: 14
Cod motor: 2ZR-FXE
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.6 VVTi 2007-2012 124CP (91 KW) 1598cmc,
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.8 VVTi 2007-prezent 133CP (98 KW) 1798cmc,
TOYOTA COROLLA limuzina (E15_) 1.6 Dual VVTi 2007-prezent 124CP (91 KW) 1598cmc,
TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.33 Dual-VVTi 2009-2012 101CP (74 KW) 1329cmc,
TOYOTA AVENSIS limuzina (ZRT27, ADT27) 1.6 2008-prezent 132CP (97 KW) 1598cmc,
TOYOTA AVENSIS combi (ZRT27, ADT27) 1.6 2009-prezent 132CP (97 KW) 1598cmc,
TOYOTA AVENSIS limuzina (ZRT27, ADT27) 1.8 2008-prezent 147CP (108 KW) 1798cmc,
TOYOTA AVENSIS combi (ZRT27, ADT27) 1.8 2009-prezent 147CP (108 KW) 1798cmc,
TOYOTA AVENSIS limuzina (ZRT27, ADT27) 2.0 2008-prezent 152CP (112 KW) 1987cmc,
TOYOTA AVENSIS combi (ZRT27, ADT27) 2.0 2009-prezent 152CP (112 KW) 1987cmc,
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.33 VVT-i 2009-prezent 100CP (74 KW) 1329cmc,
TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.8 2009-2012 147CP (108 KW) 1798cmc,
TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.6 2009-2012 132CP (97 KW) 1598cmc,
TOYOTA COROLLA limuzina (E15_) 1.33 2007-prezent 101CP (74 KW) 1329cmc,
TOYOTA COROLLA limuzina (E15_) 1.6 2009-prezent 132CP (97 KW) 1598cmc,
TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.0 4WD 2008-prezent 158CP (116 KW) 1987cmc,
TOYOTA RAV 4 III (ACA3_, ACE_, ALA3_, GSA3_, ZSA3_) 2.0 2008-prezent 158CP (116 KW) 1987cmc,
TOYOTA PRIUS (ZVW3_) 1.8 Hybrid 2009-prezent 99CP (73 KW) 1798cmc,
TOYOTA IQ (KGJ1_, NGJ1_) 1.33 2009-prezent 98CP (72 KW) 1329cmc,
TOYOTA VERSO (_AUR2_, WAR2_, _ZGR2_) 1.6 2009-prezent 132CP (97 KW) 1598cmc,
TOYOTA VERSO (_AUR2_, WAR2_, _ZGR2_) 1.8 2009-prezent 147CP (108 KW) 1798cmc,
TOYOTA URBAN CRUISER (NSP1_, NLP1_, ZSP1_, NCP11_) 1.33 2009-prezent 101CP (74 KW) 1329cmc,
TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.33 Dual-VVTi 2010-2012 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.8 Hybrid 2010-2012 99CP (73 KW) 1798cmc,
TOYOTA VERSO S (NLP12_, NCP12_, NSP12_) 1.33 2010-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA URBAN CRUISER (NSP1_, NLP1_, ZSP1_, NCP11_) 1.33 2010-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
LEXUS CT (ZWA10_) 200h 2010-prezent 99CP (73 KW) 1798cmc,
TOYOTA YARIS (NLP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_) 1.3 2011-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA PRIUS PLUS (ZVW4_) 1.8 Hybrid 2011-prezent 99CP (73 KW) 1798cmc,
TOYOTA AURIS (ADE18_, NDE18_, NRE18_, ZRE18_, ZWE18_) 1.8 Hybrid 2012-prezent 99CP (73 KW) 1798cmc,
TOYOTA AURIS (ADE18_, NDE18_, NRE18_, ZRE18_, ZWE18_) 1.3 2012-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA AURIS (ADE18_, NDE18_, NRE18_, ZRE18_, ZWE18_) 1.6 2012-prezent 132CP (97 KW) 1598cmc,
TOYOTA RAV 4 IV (WWA4_, AVA4_, ZSA4_, ALA4_) 2.0 VVT-i 4WD 2012-prezent 151CP (111 KW) 1987cmc,
TOYOTA AURIS TOURING SPORTS (ADE18_, ZWE18_, ZRE18_) 1.6 2013-prezent 132CP (97 KW) 1598cmc,
TOYOTA AURIS TOURING SPORTS (ADE18_, ZWE18_, ZRE18_) 1.3 2013-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA YARIS (NLP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_) 1.3 2011-prezent 95CP (70 KW) 1329cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.