ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
starter HELLA 8EA 738 258-041(1661510101) pentru MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 2.5 TD 4WD (V24C, V24W)
Cod: 8EA 738 258-041
Producator: HELLA
Coduri OE: 1661510101, 166151010180, 166151010187, 1661511001, A1661510101, A166151010180, A166151010187, A1661511001
Cuplaj/clema: cu clema 50(jet)
Numarul gaurilor de fixare: 2
Numarul gaurilor filetate: 0
Piesa la schimb: Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]: 70
Tip cutie viteza: cu reductor
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1,3
Numar dinti: 10
Separarea blocurilor:
Cod motor: M166.990
pentru producator unitate de comanda: Code049=Siemens MSM2
An fabricatie pana la: 11/2002
An fabricatie de la: 11/2002
De la numar serie sasiu: J869217
Pana la numar serie sasiu: J869216
Producator: HELLA
Coduri OE: 1661510101, 166151010180, 166151010187, 1661511001, A1661510101, A166151010180, A166151010187, A1661511001
Cuplaj/clema: cu clema 50(jet)
Numarul gaurilor de fixare: 2
Numarul gaurilor filetate: 0
Piesa la schimb: Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]: 70
Tip cutie viteza: cu reductor
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1,3
Numar dinti: 10
Separarea blocurilor:
Cod motor: M166.990
pentru producator unitate de comanda: Code049=Siemens MSM2
An fabricatie pana la: 11/2002
An fabricatie de la: 11/2002
De la numar serie sasiu: J869217
Pana la numar serie sasiu: J869216
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Electromotorul , sau demarorul , reprezinta motorul de curent continuu , alimentat de la bateria de acumulatori , al carui rol este sa asigure pornirea motorului unui autovehicul .
Pentru realizarea pornirii motorului si a functionarii lui in mod autonom , trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii :-realizarea unui amestec omogen , aer- combustibil
-comprimarea amestecului , intr-o prima cursa a pistonului
-arderea amestecului
-turatia , mai mare de 100 rot/min
Un electromotor , este compus dintr-un motor electric si un angrenaj de cuplare , cu coroana dintata a volantei , cuplarea pinionului cu coroana volantei , nefiind permanenta , ci numai in momentul pornirii .
Cand prin cheia de contact , se inchide circuitul electric de pornire , solenoidul electromotorului , atrage un levier , care actioneaza pinionul de cuplare , in exterior , pentru a se cupla cu coroana dintata a volantei . In acelasi timp , cu cuplarea , se porneste si electromotorul , care prin intermediul pinionului va invarti volanta .
-
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.